1. Vanavond met z'n tweetjes gegeten bij 't Vingerling.Vriendin kiest als voorgerecht voor de carpaccio die hier onovertroffen is,ik kies voor de salade met Buffelmozarella.
    De gerechten smaken ons zeer goed.De carpaccio zoals verwacht, de salade is aangemaakt met een verrassend frisse vinaigrette,zo tref je het zelden! Als hoofdgerecht kies ik de Australische entrecôte en mijn gade kiest de zalmfilet met bieslooksaus. Het smaakt wederom zeer goed zoals verwacht,alleen de garnering en de frietjes zijn wat voorspelbaar,ook is de salade die we hierbij krijgen een beetje "laf " aangemaakt. Mijn vriendin besluit het 'vrije keuze-toetje' te laten voor wat het is en besluit tot cappucino met Grand-Marnier,zelf kies ik de flensjes met ijs en sinaasappelsaus.De koffie is er alras,maar de flensjes worden vergeten. Ik besluit ze dan ook maar te laten voor wat het is. Bij het afrekenen word dit in den minne geschikt.
    Al met al hebben we prima gegeten en en komen beslist weer,maar we hebben wel een paar (min)puntjes.
    Mede door een paar groepen was zeer lawaaiig,waardoor je als tafeltje van twee toch wel erg veel moeite hebt om een normale conversatie te voeren.Naarmate de alcohol vloeit,groeit het aantal decibels.De groepen onderling lijken er nauwelijks last van te hebben,maar de tafeltjes van twee of vier raken behoorlijk ondergesneuwd.
    Misschien kan er bij het reserveren een beetje rekening mee worden gehouden ? Er zijn tenslotte twee verdiepingen ?
    De bediening is erg vriendelijk,de meisjes zien er goed en verzorgd uit.. maar.. er word best wel erg vaak gerend, waardoor je als gast ook een beetje het idee krijgt dat je zelf ook op moet schieten!
    We waren op een mooie zaterdagavond, het terras buiten was ook goed bezet,mooi weer dus,wij hadden binnen gereserveerd, maar doordat de achterdeur openstond zag ik toch verschillende vrouwelijke gasten hun jasje weer omslaan of aantrekken door de tocht.
    Wij zaten aan het tafeltje naast de besteklade,het bestek werd er vaak in gesmeten,mag het ietsje minder ? Ik weet ook wel dat het geen restaurant is met een ster,maar zo'n etentje kost toch al gauw 100 euro,en men mag dan toch wel een klein beetje een relaxte sfeer verwachten ?
    Maar behoudens deze punten hebben we toch goed gegeten en komen beslist terug !