Gratis parkeren in de directe omgeving.

ma Gesloten

1251220198 69
1420353546 83
1612038006 86

1. Leo wielaard

Een geslaagde avond. Bij binnenkomst word je gelijk gezellig aan gesproken. We kregen een leuke tafel boven, we hebben het bras menu gedaan een échte aanrader. Het eten was top en de eigenaresse kwam even een praatje maken. Ook de andere dames van het personeel het voelt als thuiskomen in een woord een top restaurant. Heeeeerlijk.

2. Wim Huijsmans

Het was een super gezellige avond met onze eetclub!
    De vis proeverij was in een woord fantastisch.
    Komen zeker hiervoor terug.

Hartelijk Dank.

3. Geweldig eten, top bediening en een super locatie! Klant is koning! Een dikke 10! 👌

4. Nelie de Raadt

5. Proeverij met een groep van 18 personen waarvan 3 kinderen. Bediening was heel goed, erg gastvrij ontvangen.
    Eten was super. Erg genoten.
    Kortom een aanrader, in alle opzichten 👍.

6. Ton Hoefman

Heel gezellig en lekker gegeten.
    Leuke ontspannen ambiance en perfecte bediening.
    Absoluut een aanrader👍

7. Superleuk restaurant aan de haven! Sfeervol en zeer goed eten! Fantastische bediening, professioneel en zeer vriendelijk! Kortom, een aanrader!

8. Leo wielaard

Een prima sfeervol restaurant met heerlijk eten echt een aanrader voor gezellig avond we komen er graag

9. Mooie locatie, goede bediening, in lange tijd niet zo lekker gegeten! Complimenten!

10. M.Verkaik

Met de decemberactie (enveloppen met kassabonnen) van de ondernemers Middelharnis een prijs gewonnen van ´t Vingerling. Met een vriendin vanavond heerlijk gegeten: een menu is voor ons te veel, we begonnen met een lekker wijntje en stokbrood met olijfolie en kruidenboter. We kozen allebei voor de kabeljauw uit de oven, fantastische smaken! De sla en patatjes ook lekker, prima hoeveelheid voor 2. De (jonge) bediening: attent, correct en snel. Tot slot een zeer smakelijk kopje koffie met een roomboterkoekje en chocola. We gunnen onszelf nog een keer een heerlijk etentje bij jullie, heel hartelijk bedankt!

11. Miranda van Grevengoed

Geweldige aardige service.
    Ze serveren een overheerlijke vegetarische risotto met patatjes en salade plus een groente voor een hele redelijke prijs! En ze hebben ook een heerlijk tripel biertje!

12. nelly stam-westerik

Had de tafel geannuleerd.

13. Van der Laan

Heerlijk gegeten, en wat een super vriendelijke bediening.

14. Inge pietersen

Eerste Kerstdag.

Geweldig lekker gegeten met mijn voltallige gezin, heel goed verzorgd.
    De bediening was top.
    Bedankt voor deze heerlijke avond!!

15. Zéér gezellige brasserie aan het haventje. We hebben er echt van genoten na een ganse dag fietsen. Aanrader!

16. 't Vingerling verdient een pluim. Vriendelijke en attente bediening en ik heb zelden zo'n verrukkelijke kalfsentrecôte gegeten. We komen terug

17. 3 gangen vis menu genomen, tonijn was fris en vers, tong heerlijk bereid en goed gefileerd, nagerecht aardbeien, framboos, met slagroom en kaasplankje met desertwijn waren toppertjes!

18. Corry en Teun Los

Hier komen wij beslist terug! Wat een verwennerij! Topgerechten, Toppresentatie, Topsmaken!!
    En wat een attente bediening. En wat een gezellige ambiance.
    Het kon niet op. Onze avond met z'n viertjes was mede daardoor geslaagd tot en met!
    Dank en hulde allemaal!
    Corry en Teun
    Wolvega

19. Vanavond met z'n tweetjes gegeten bij 't Vingerling.Vriendin kiest als voorgerecht voor de carpaccio die hier onovertroffen is,ik kies voor de salade met Buffelmozarella.
    De gerechten smaken ons zeer goed.De carpaccio zoals verwacht, de salade is aangemaakt met een verrassend frisse vinaigrette,zo tref je het zelden! Als hoofdgerecht kies ik de Australische entrecôte en mijn gade kiest de zalmfilet met bieslooksaus. Het smaakt wederom zeer goed zoals verwacht,alleen de garnering en de frietjes zijn wat voorspelbaar,ook is de salade die we hierbij krijgen een beetje "laf " aangemaakt. Mijn vriendin besluit het 'vrije keuze-toetje' te laten voor wat het is en besluit tot cappucino met Grand-Marnier,zelf kies ik de flensjes met ijs en sinaasappelsaus.De koffie is er alras,maar de flensjes worden vergeten. Ik besluit ze dan ook maar te laten voor wat het is. Bij het afrekenen word dit in den minne geschikt.
    Al met al hebben we prima gegeten en en komen beslist weer,maar we hebben wel een paar (min)puntjes.
    Mede door een paar groepen was zeer lawaaiig,waardoor je als tafeltje van twee toch wel erg veel moeite hebt om een normale conversatie te voeren.Naarmate de alcohol vloeit,groeit het aantal decibels.De groepen onderling lijken er nauwelijks last van te hebben,maar de tafeltjes van twee of vier raken behoorlijk ondergesneuwd.
    Misschien kan er bij het reserveren een beetje rekening mee worden gehouden ? Er zijn tenslotte twee verdiepingen ?
    De bediening is erg vriendelijk,de meisjes zien er goed en verzorgd uit.. maar.. er word best wel erg vaak gerend, waardoor je als gast ook een beetje het idee krijgt dat je zelf ook op moet schieten!
    We waren op een mooie zaterdagavond, het terras buiten was ook goed bezet,mooi weer dus,wij hadden binnen gereserveerd, maar doordat de achterdeur openstond zag ik toch verschillende vrouwelijke gasten hun jasje weer omslaan of aantrekken door de tocht.
    Wij zaten aan het tafeltje naast de besteklade,het bestek werd er vaak in gesmeten,mag het ietsje minder ? Ik weet ook wel dat het geen restaurant is met een ster,maar zo'n etentje kost toch al gauw 100 euro,en men mag dan toch wel een klein beetje een relaxte sfeer verwachten ?
    Maar behoudens deze punten hebben we toch goed gegeten en komen beslist terug !

20. Pieter en Anika

Wij zijn hier gezellig uit eten geweest, dit is ons erg goed bevallen!
    We werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke bediening. Wat bij binnenkomst opviel is dat het restaurant erg leuk en knus is ingericht. We waren wat vroeg, en we kregen een mooi plekje bij het raam met een mooi uitzicht over de haven.
    De kaart was niet te uitgebreid, wat prima past bij een brasserie als deze. Desondanks was het moeilijk kiezen omdat alles er zo lekker uitzag. Mijn vrouw en ik kozen voor een voorgerecht en een hoofdgerecht a la carte.
    Mijn vrouw nam vitello tonato als voorgerecht, ik koos voor het eendenboutje. Als hoofdgerecht namen we beiden de zeetong.
    Lang hoefden we niet op ons eten te wachten en het heeft ons allemaal erg goed gesmaakt. Het was goed op temperatuur en de gebruikte ingedienten waren vers. De porties waren flink te noemen, de kaart vermeldde voor de zeetong 500 gram.
    Gelukkig hadden we daarna nog plaats voor een toetje. De schuimtompouce was een ware traktatie.
    We besloten onze avond met een kopje koffie en de rekening. Die bedroeg bijna €100,- dat is meer dan dat we normaal uitgeven aan een diner voor 2, maar het is lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten.

21. Aan eigenaar en personeel van ’t Vingerling,

Vanavond 23 mei 2012 hebben wij een geweldig leuke avond gehad.
    Het was heel relaxed en wij voelden ons als thuis.

Heel leuke en hartelijke ontvangst en bediening.
    Complimenten aan de lieftallige jonge dame die ons heeft bediend.

Dan even over hetgeen wij voorgeschoteld kregen:
    Alles was heerlijk en voldoende, iedereen was echt tevreden.
    Goede wijn en heerlijke gerechten.

Kortom we hebben genoten,

Met vriendelijke groet,

Familie Groeneweg uit Heinenoord.

22. Van Der Kamp

Wij eten hier regelmatig. Het eten is altijd goed, met vriendelijke bediening. Altijd gelijk een stokbroodje met boter, olijfjes ed op tafel. Jammer dat de gegratineerde mosseltjes van de kaart zijn gehaald. Gelukkig nog wel de soesjes met vanilleijs en caramel op de desertkaart (staan er al 10 jaar op!)

23. Eveline Kern

24. Beste carpaccio van Nederland!!!
    Super drinken en super eten, aardige bediening en mooie locatie.

25. Gewoon een goed restaurant met een gemoedelijke sfeer, lekker eten en zeer goede bediening! Naast de traditionele menu's zou er wel wat meer verrassing / noviteit mogen zijn.

26. Kees 10 punten

Alles met véél zorg bereid, héél smakelijk, prima bediening, super-ambiance, sfeervol pand. In één woord: Top!

Eén van de betere restaurants op Goeree-Overflakkee!

27. Een goede maaltijd krijg je met een goede combinatie van ingrediënten.

1. Nog een etentje te goed voor mijn verjaardag samen met Keith.

2. Een diner cheque van vrienden.

3. Een restaurantweek aanbieding.

4. Alles geldig in een restaurant aanbevolen in de 'Bib Gourmand' lijst van de Michelin gids 2011.

Dus hebben we gegeten bij 't Vingerling in Middelharnis.

Conclusie, geweldig! De entourage- bediening- het eten- perfect!

We hebben genoten, bedankt allemaal.

In 't Vingerling zien ze ons, ook zonder deze combinatie, zeker terug.

28. Wij hebben al vele malen bij jullie gegeten en het is altijd goed en gezellig. Met de Kerst was het super en wij hebben er van genoten. Groeten en tot ziens.

29. annemarie van zeil

Wij hebben met Kerst in de brasserie gegeten en het was echt heerlijk! Vriendelijke bediening en een heel mooi menu.

30. Heerlijk gegeten zoals altijd!

31. De keren dat wij hier gegeten hebben zijn inmiddels niet meer op 2 handen te tellen.

Het is altijd een avondje uit bij de Brasserie, leuke ambiance, lieve bediening, perfect eten en goede gastvrouw.

Kan niet anders zeggen dan altijd perfect hier!

32. ...En ja hoor.. wederom ontzettend leuk en lekker gegeten bij de brasserie! Afgelopen zaterdag, onverwacht heel goed weer, dus lekker buiten kunnen zitten. Eten zoals gewoonlijk helemaal goed. Wat zijn die gegratineerde mosseltjes toch een feestje! Als hoofdgerecht de klassieker, de overheerlijke lamshaasjes. Kortom weer mooi avondje uit! Echt een aanrader...

33. Terug gekomen omdat we vorige keer zo goed hadden gegeten maar deze keer was het echt slecht. Twee keer toe mosselpan gekregen vol met slik mosselen. Vervolgens mogen we iets anders uit kiezen maar rekenen ze wel gewoon de meerprijs hiervan. Ook kregen we niks ter compensatie terwijl we door het voorval niet meer gezellig met heel de tafel tegelijk konden eten. Wij komen hier niet meer terug!

2,1
  34. Peter en Arna

35. sonja

36. Voorheen kon je hier perfect eten, echter de kwaliteit gaat hard achteruit, zeker wanneer het erg druk is.

Vlees teveel vet, gerechten blijven te lang voorbereid in de keuken staan alvorens ze worden opgediend.

Bediening niet allemaal even correct.

4,7
  37. Heerlijk gegeten, fijne sfeer, leuke mensen.
    Echt vakantie

38. arie springvloet

super gezellig met onze vrienden, lekker eten, en drinken super relax.

39. jaap taale

super eten en gezellig