1. Ik ben hier met mijn vrouw en dochter even geweest tijdens de Deventer Boekenmarkt. De bediening was redelijk vlot, het eten was een ramp. Waarschijnlijk vanwege de drukte hadden ze maar een paar gerechten op de kaart staan, op zich geen probleem. Maar de bagel met zalm van mijn vrouw en dochter was oud, zowel de zalm als de bagel (droog) en de paar blaadjes groen die er bij zaten waren slap, verre van vers. En dat voor 7 euro! Ik had het simpelste van het simpelste besteld, kroket met brood. Ok, voor zes euro moet je niet zeuren, maar ik verwacht geen half-bevroren kroketten met oud en droog witbrood. Teruggestuurd naar de keuken, niet echt iets van excuses gehad (of wat dan ook maar)...nee, wat een waardeloze reclame maakte deze zaak tijdens deze dagen. Ook veel gemopper van klanten om ons heen mogen horen, wij gaan hier in ieder geval nooit meer naar toe!

1,9

1. Grappig, wij zijn hier ook met de boekenmarkt geweest samen met vrienden en hebben het tegendeel ervaren. De service was wel wat gehaast (het was ook druk!) maar wel vriendelijk en attent. Ook onze gerechten waren meer dan prima verzorgt. Heerlijke broodjes die supersnel op tafel kwamen en wellicht wat sober opgemaakt, maar meer dan prima smaakten. De prijzen zijn gemiddeld, ga maar eens op de Brink eten op boekenmarkt dag. Daar betaal je nog meer voor een broodje en moet je soms tot een half uur wachten.