1. Mwah, ik kwam graag eten bij de Boerenjongens. Had een heilbot met couscous en een bakje kikkererwtensalade. De vis was niet op smaak gebracht en een beetje droog zonder sausje of iets. De couscous was droog en had weinig smaak. De salade bestond uit heel veel kikkererwten, wat verdwaalde groente en wat olijven. En ook weer niet echt op smaak gebracht.
    Vroeger likte ik de bakjes leeg. Zal wel een vergissing zijn geweest, maar ik hoop wel dat ik de volgende keer weer ouderwets lekker eet.
    Wel aardige knul trouwens die me hielp.

3,9

Vorige recensies van Bjorn

• Heerlijk! Ik had een hartige taart met spinazie, aubergine en gorgonzola. Die smaak hangt nu nog in mn mond en ik hoop dat dat nog even zo blijft :) En ik had wat bulgur, aardappeltjes en spinazie met zongedroogde tomaat. Stond niet op het menu, maar was allemaal mogelijk. Handig ook zo'n bakje dat ook in de oven kan. Ik kom graag bij de Boerenjongens!