1. daniela

Ik ben hier heel vaak geweest maar na de laatst paar keren ga ik hier niet weer heen. Tja wat moet ik zeggen, er is elke keer wel wat, dan lauw eten, dan is er iets niet meer en krijg je de helft niet op je bord en moet je er zelf wat van zeggen, dan zit er geen smaak aan, dan zitten er veel harde stukken vlees in je gerecht, dan heel zout, dan veel tzaziki dan weinig enz. Er zit geen constante kwaliteit in het eten en het is elke keer anders bv de giros met champions enz, dan zit er een saussje overheen en dan niet. Dan hebben ze geen bier meer, dan geen pitabrood. Teveel negatieve ervaringen dat ik het nu wel heb gehad.

6,1

Vorige recensies van daniela

• Dolmadakies zijn heerlijk. Ik had gisteren een schotel met griekse worst, wel lekker maar erg zout, de friet ook. Bifteki was lekker en de bonen erbij ook. De giros die erbij zat was lekker maar ook een aantal stukken erg hard gebakken dus aan de kant geschoven. De girosschotel van mijn vriendin was lauw maar ze wilde hem niet terugsturen want had honger. We kregen eerst het vlees, toen de salade,even later de friet en even daarna nog de saus en ze waren de extra pasta vergeten die alsnog gebracht werd. Beetje raar allemaal, het is beter alles tegelijk te serveren om niet te hoeven wachten op saus bij je vlees etc. het koelt immers af. Personeel tekort? Ze adviseerden grieks bier, dat was lekker maar toen wij een tweede flesje wilden hadden ze er nog maar 1, dat is toch vreemd op een zaterdagavond. De hoeveelheid eten is meer dan genoeg, ik kon het niet op.
    Ik vind het nog steeds een van de minst gezellige restaurants in Hoogeveen wat inrichting betreft.

• Wisselende ervaring; giros was op dus ik kreeg het er niet bij maar mijn toenmalige partner wel, ik kon wat anders erbij bestellen nadat ik zei dat ik een gerecht had met ook giros, beetje vreemd. Tzaziki ene keer veel en andere keer moet je bijbestellen, ook salade is niet constant. Giros is meestal goed, was een keer erg zout. Andere gerechten vond ik ook wel lekker, alleen lam uit de oven met groenten daar miste ik toch echt de groenten en mag het folie wel van het bord, ik vind het niet leuk staan. De rijst mag van mij wel wat meer want vind ik erg lekker ik heb ook wel zonder friet en extra rijst besteld. Toetjes vind ik niet hun sterkste punt maar ook dit jaar zeker nog wel een keer giros eten. Het interieur mag wel een keer vernieuwd worden maar ja daar kom ik niet voor.

• Ik eet hier regelmatig en moet zeggen dat ik meestal erg tevreden ben en lekker eet. Ik heb al verschillende gerechten geprobeerd en geen commentaar erover. Ik mis wel een goeie salade van witte kool, de echte Griekse en soms krijg je maar heel weinig tsatsiki en moet je bijbestellen. Het servies vind ik afschuwelijk maar goed daar kijk ik wel doorheen want dat hoef ik niet te eten. Gyros is heerlijk.......