1. V. Beesems

We hebben met een gezelschap van 6 personen in april 2007 gegeten bij Mijn Keuken. Het viel ons (allemaal) erg tegen. Ten eerste werden we gek van de ober die met de fles water om de 5 minuten langs kwam. Wij hebben hem dan ook uiteindelijk vriendelijk moeten verzoeken de fles gewoon te laten staan aangezien we echt geen water meer konden zien en het gewoon hilarisch werd. Wij hadden om 19.30 uur een tafel en kozen voor het 3 gangenmenu. Het hoofdgerecht kwam pas na 22.00 uur na 3 keer vragen. We stikten echt van de honger. Toen konden we elkaar nauwelijks nog aankijken aangezien het licht boven onze tafel compleet uit was. Een beetje sfeerverlichting is wel leuk maar dit was echt overdreven. Mijn Keuken biedt ook geen wijnarrangement aan.
    Daarnaast vind ik (en dat dat persoonlijk is dat snap ik) de hele uitstraling erg oubollig. Witte rieten stoelen die half afgesleten zijn. Gordijnen uit het jaar nul. Alles bij elkaar is de prijs/kwaliteit verhouding naar mijn idee echt slecht. Het was ERG duur in verhouding tot de porties (zeer mager voorgerecht en hoofdgerecht hield ook niet over en weinig leuke amuses tussendoor alleen lekkere zelf gemaakte bonbons op het einde)
    Kortom ik/wij zijn erg teleurgesteld en zullen dan ook zeker niet meer terug gaan. Voor die prijs en kwaliteit weet ik echt nog wel een aantal andere vele betere restaurants in de regio (prei, weeshuis etc).

3,3