1. Gisteren met een grote groep van 13 een drankje gedronken op het buiten terras en daarna met de hele groep gedineerd.

Heerlijk weer dus het buiten terras was genieten. Mooi zicht over de schelde.
    Rond half acht s ávonds binnen gaan zitten en besteld.
    Voorafje van de zaak.(klein vissoepje) Voorafje van de kaart. Tot mijn verbasing was de makreel rauw, niet onsmakelijk maar mijn gasten lieten het bijna allemaal staan.Een kleien waarschuwing was dus op zijn plaats geweest. De kreeften soep volgde (bisque van kreeft). Deze soep heeft een erg overheersende smaak. Wederom lieten de meesten van de groep de kreeften soep staan. Ook ik vond deze bisque niet lekker. De asperge soep ging er goed in en was smakelijk.
    Daarna heilbot, schol en eend besteld. De vissen waren smakelijk maar ik heb mijn eendgerecht laten staan, bijna rauw. De andere eendgerechten waren blijkbaar in orde.
    Daarna het nagerecht "de toren (diverse nagerechten). Hiervoor een dikke voldoende.
    De tafel wijn ( rood en wit ) waren zeer goed van smaak (aanrader).
    Het duurde tot 22u voordat wij het hoofdgerecht kregen. de meesten van onze groep hadden geen trek meer.
    Bediening zeer vriendelijk, lokatie top (alhoewel een beetje krap achter het glas en snel warm). Prijs/kwaliteit (te duur)

5,7