1. Afgelopen weekend met zeer goed gezelschap naar nummer zeven geweest. Het was een symbolische dank naar ons meegenomen gezelschap dus we hoopten dat het zou voldoen aan onze verwachtingen. Hoop en verwachting kan een slechte combinatie zijn. Maar laten we beginnen bij het begin.

We hebben de culinaire reis geopend met een fles Cava. Prima smaak en kwaliteit. Vervolgens kozen we het verassings menu. Bestaande uit vier gangen. Ik zal hier de highlights uit halen betreffende de smaak en bereiding.

Zowel het vlees al de vis waren allen net iets te lang gebakken. Jammer, dit komt de structuur niet ten goede. De asperge soep was ondefinieerbaar. Champignon of asperge.
    het kaasplankje was echter voortreffelijk. Net zoals als de wijnen die we bij onze gerechten kregen. Absoluut zaligmakend en goed gecombineerd.

Tevens een compliment naar het personeel. Ondanks onze soms lastige interesse vragen betreffende de wijn en gerechten wist onze bediening (dame van jonge leeftijd) er feilloos en altijd antwoord op te geven. Tevens was de niet al te stug en gemaakt, maar open, niet te stijf en een vleugje humor. Daar hou ik dan wel weer van.

Slotsom: Een kritische noot qua voorbereiding. Absoluut niet slecht maar nog geen topper. De wijn is top. Zoals ook de bediening. Prijs/kwaliteit is voldoende. Circa 100Euro p/p inclusief de wijn en de fles Cava.

Als nummer zeven iets meer zou groeien zouden ze van mij zeker een acht krijgen.

Compliments and best regards,

Elements