1. 11 april 2012 Voor het eerst, via de Groupon deal, kennis gemaakt met dit nette, verzorgde en mooi opgeknapte restaurant. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en op onze wenken bediend. Het was erg rustig zo op de woe avond, maar toch was het sfeervol en gezellig. Dat het zo rustig was is onbegrijpelijk, want het eten was geweldig. Écht turks. Heerlijk waren de diverse hapjes van de Mezze vooraf. En ook de 'grand dessert' met o.a. sublieme baklava was om de vingers bij af te likken. We vernamen ook dat dit alles, zelfs het deeg, huisgemaakt is. Onze complimenten. De hoofdgerechten konden eigenlijk alleen maar tegenvallen. Hoewel beiden vleesgerechten heerlijk waren met mooi gekruide sausen en een smaakvolle rijst, miste het de diversiteit van de mezze en nagerechtjes. Maar dat is ook het enige kleine opmerkinkje. Een mooie warme groente zou er passend bij zijn geweest.

Wij hebben een heerlijke avond gehad en zijn ook erg benieuwd naar de lunchkaart. Dus deze gaan wij binnenkort zeker uitproberen.
    Een aanrader!