1. Hier gisteren gegeten met zijn 4en en gekozen voor het Jubileummenu, wat we aan hadden gegeven tijdens de reservering, zoals verzocht. Toch kwam de gastvrouwe ons de kaart brengen, maar ze corrigeerde zichzelf binnen een minuut en kwam de kaarten weer ophalen. Wel was keurig opgeschreven dat er 1 persoon liever geen vis wil.

De amuses waren lekker, maar werden ontzettend snel voorgeschoteld. Na de amuses begon het 10 gangen feest en het tempo tussen de gangen was prima. Kwaliteit eten was goed tot uitstekend, de bijpassende wijnen ook prima,(wel beschadigde glazen, slordig!) Wat wel opvalt is dat als je geen wijn drinkt, je echt moet zeuren om een cola voor de bob, niet zo netjes.

Wat de bediening betreft, vervelend om te zeggen, maar de gastvrouwe was toch de minst vriendelijke van al het personeel, kon amper een glimlach af, jammer.

Al met al goed eten, lekkere wijntjes (wel prijzig, de glazen werden wel heel miniem gevuld), maar de bediening viel toch tegen.