1. Recent hadden wij het genoegen kennis te maken met uw culinaire prestaties. Onze ervaring was verre van positief, reden waarom wij graag onze bedenkingen doorgeven zodat toekomstige klanten weten waaraan ze beginnen.

Buiten de charmante handdruk bij het binnenkomen zijn volgende indrukken overgebleven:

a) een menu dat kwalitatief zeker het niveau van een sterrenrestaurant niet waardig is. Zowel naar bereiding/kwaliteit als hoeveelheid. Misschien zijn de normen voor het behalen van een ster niet overal gelijk...;

b) prijs/kwaliteit staat in het geheel niet in evenwicht;

c) de prijs per glas wijn (9,5 eur) is exorbitant hoog. De kwaliteit van de wijnen (door restaurant geschonken bij het menu) was geen hoogvlieger en de hoeveelheid was gewoon vernederend. We dachten dan ook dat de hoeveelheid bedoeld was om te 'proeven'. De bodem van het glas was amper bedekt. Wij noemen dit 'voorproevertjes' en niet een glas wijn;

d) tot 2 maal toe hebben we brood moeten vragen. Omdat men gewoon niet merkte dat wij zonder zaten. Toen we uiteindelijk brood kregen werden we dan eens rechts en dan eens links bediend. Iedereen moest dus uit het bord van zijn buur vissen;

e) toen de vraag gesteld werd welke wijn het volgend gerecht zou begeleiden werd ons gezegd dat men het niet wist....Moeilijk om aan te geven of je dan meedrinkt of een beurt overslaat;

f) bij de soep kregen we plots roséwijn maar die moesten we op de kant schuiven want die was bestemd voor een volgend gerecht. Ondertussen stond die wijn lekker op te warmen en is die nooit meer aan bod gekomen want bij het volgend gerecht werd .... een andere en dit keer witte wijn geserveerd;

g) de afrekening was gewoon hilarisch. Buiten de champagne om werden ons 54 glazen wijn aangerekend (9 glazen per persoon...). Eerlijkheid gebiedt ons wel aan te geven dat de rekening correct en zonder aandringen herwerkt werd tot 21 glazen;

Als je een gezellig weekendje plant in familieverband en meer dan 300 km aflegt (enkele reis) om je culinair eens te laten verwennen dan ben je uiteraard bereid om de prijs ervoor te betalen.
    Maar voor wat hoort wat en wij zijn duidelijk op alle gebied op onze honger blijven zitten ...

Ondermaats, overschat, geen ster waard en onrealistische prijzen voor de wijn.

3,4