Op dit adres zit nu: Vis à Vis

1. Jan 300 punten

In de maand augustus hebben we hier tijdens onze fietstocht even buiten gezeten om te lunchen. Wat mij bijgebleven is, is dat mij opviel dat de bediening zeer ongeintereseerd overkwam. Toen ik een uitsmijter bestelde en ik niet goed hoorde wat ze vroeg (wit of bruin brood) leek ze zelfs geirriteerd.

Dit kan dus totaal niet! In een goed restaurant is men ten alle tijden beleefd tegen de klant. Wij zullen hier niet zo gauw meer terugkomen

Vorige recensies van Jan

• Eerste indruk van het restaurant is goed. De aanwezige ober (eigenaar denk ik) probeert het de gasten echt naar de zin te maken, de 3 vrouwelijke bedienden zeggen geen woord te veel en lijken het niet echt naar hun zin te hebben. Voorgerecht besteld, gazpacho en hoofdgerecht mixed grill en nagerecht dame blanch. Vond het allemaal wat tegenvallen. Hoofdgerecht was zelfs wat flauw en we kregen er alleen een klein bakje friet bij. De prijs kwaliteit viel me erg tegen. Ook het lange wachten, gemiddeld 3 kwartier wachten op je voorgerecht en ook weer tussen het voor en hoofdgerecht vond ik veel te lang.

Bij het bestellen van een rode wijn werd niet gevraagd wat voor wijn.

5,5