Op dit adres zit nu: Vis à Vis

1. Gisteren een terrasje gedaan bij het voor ons heel bekende restaurant Raymondo. Wij zijn (waren!) vaste gast op de zondag waar wij standaard met de ouders een bakje koffie deden in de wintermaanden. Gisteren dus op het zonovergoten terras gezeten.

De bediening was ronduit asociaal. De bestellingen werden ronduit chagrijnig aagenomen. Het drinken werd op een kluitje op de tafel gelegd, de drankjes moesten we zelf naar ons toetrekken. De volgende ronde werd niet opgemerkt. We hebben herhaaldelijk moeten zwaaien waar de serveerster blijkbaar niet van gediend was. Dit liet ze luidkeels blijken. Toen onze bestelling eindelijk gearriveerd was, stootte onze dochter per ongeluk het glas om omdat ze de serveerster niet aan zag komen. De cola ging over de hele tafel/kleren/grond etc. Een diepe zucht van de serveerster was het resultaat. Ze riep naar een collega voor een doekje. Na 10 minuten gewacht te hebben, nog steeds geen doekje. Toen ik erom vroeg riep ze letterlijk "jullie hebben geknoeid, wij niet". Superservice dus. Na nog eens 5 minuten gooide ze het doekje op de tafel neer. En liep weer vrolijk weg. Afijn, we hebben zelf de tafel maar schoongeveegd. We durfden maar niet meer te vragen of we nog een nieuw glas cola kregen... En dat voor 3 euro per glas.

Nee, sorry, ons zien ze er echt niet meer terug.