1. Vanavond wat gedronken maar de bediening is niet best. Eén van de weinige mooie dagen deze zomer dus het terras op, alleen stonden de heaters niet aan toen het wat kouder werd. Moesten er om vragen, gaat dat ding na een half uur weer uit, blijkt dat de gasflessen op waren. Beetje jammer.

Iemand in ons gezelschap heeft een behoorlijk ernstige gluten allergie dus we vragen om een glutenvrij hapje, dat wordt dus kaas, maar de jongen in kwestie komt dat brengen op een bord met een sausje met gluten. Daarnaast had hij het bord in dezelfde hand als het bord met dorito's. Toen hij daarop werd aangesproken (vriendelijk en beleefd) ging hij in de verdediging en hield een slap verhaal op. Hij nam het bord weer mee en kwam niets anders brengen, slecht opgelost en niet bijzonder vriendelijk. Erg onplezierig en wij komen hier niet meer terug.

5,1