1. Heerlijk gegeten. 5 gangen gegeten, met als starter 2 maal 3 keer apperatief waaronder rauwe langoustine met pipetje van gin tonic en krokant van groene appel en zure haring daarna amuse, tomaat op 2 manieren ( gazpacho en cocktail glas combinatie tomaat en pesto ) echt super.

Daarna eeste gang kreeft \ watermeloen \ basilicum ( jammer van kleine stukje balein wat ik trof in me kreeft maar smaak zeer goed.

Eerste tussen kabeljauw \ schuim knoflook \ olijf whoo een van de lekkerste gerechtjes die ik ooit heb gegeten.

Tweede tussen schol \ luchtige aardappel schuim \ prei en duxel ook voortreffelijk.

Hoofd heel bijzonder sucade niet gestoofd maar gesauteerd maar eigelijk nog malser dan een tournedo heel erg goed van smaak.

Dessert \ aardbei \ sinsappel \ witte chocola vrij gewoontjes had iets meer uitdaging in gemogen dessert wijn wel heel lekker niet te zoet.

En daarna friandises goed zoals altijd bij de basiliek. En o ja dessert amuse braam \ chocola \ blauwschimmelkaas heel bijzonder maar hele goede combinatie echt voortreffelijk. Heel erg genoten vanavond bij de basiliek zeker een aanrader.