Op dit adres zit nu: Booming

1. De bediening was keurig maar had wellicht nog niet heel veel ervaring, we hebben enkel een hoofdgerecht besteld omdat we met onze kinderen waren. De kinderen kregen een kleurplaat maar de kleurpotloden waren erg slecht, hierdoor hebben wij een half uur punten zitten slijpen. En toen nog vielen de punten eruit. De wijn was lekker en er was genoeg keus. Het eten was met smaak bereid en lekker. Voor ons was er ook voldoende. Ik vond het over het algemeen prima, maar ik miste de puntjes op de "i" aan tafel, een kleedje over tafel (om de slijtplekken te maskeren) en het bestek poleren zou het afgemaakt hebben. 110 euro voor vier hoofdgerechten en een nagerecht, 4 glazen wijn een dubbele espresso en twee fris is niet duur. Kortom, heerlijk gegeten maar de service kan nog iets worden verbeterd. Wij komen zeker nog wel een keer. Wellicht nemen we dan zelf kleurtjes mee ;-)