1. Ruim voor de kerst een mail gestuurd met de vraag of ze 24 Dec open waren voor afhaal en of ik dat kon bestellen om deze om een uur of 15.00. Helaas na 5 dagen nog geen antwoord.
    Dus gebeld en mijn vraag gesteld, meisje aan de telefoon zegt het te gaan vragen en te reageren op mijn mail. Na 3 dagen nog geen antwoord.
    Weer gebeld, nu een medewerker die mee denkt. Vraagt aan de keuken of ik wat eerder op kan halen dan de gebruikelijke afhaal tijd ivm met mijn werk. Ja hoor is mogelijk. Als ik op de dag zelf even bel vanaf half 12 want dan is ze er zelf. Om 12.00 gebeld. Medewerker wist niet goed wat hij er mee moest, medewerkster die er misschien wat vanaf wist wat er met een half uur. 45 min later terug gebeld. Medewerkster moest even overleggen met de keuken. Maar helaas chef had al 10 bonnen dus ging niet lukken. Slechte communicatie.