Sushi By Me laten bezorgen?

Online eten bestellen

1478520406 72
1491602046 74
1642040908 67
1668204188 70

1. Ruim voor de kerst een mail gestuurd met de vraag of ze 24 Dec open waren voor afhaal en of ik dat kon bestellen om deze om een uur of 15.00. Helaas na 5 dagen nog geen antwoord.
    Dus gebeld en mijn vraag gesteld, meisje aan de telefoon zegt het te gaan vragen en te reageren op mijn mail. Na 3 dagen nog geen antwoord.
    Weer gebeld, nu een medewerker die mee denkt. Vraagt aan de keuken of ik wat eerder op kan halen dan de gebruikelijke afhaal tijd ivm met mijn werk. Ja hoor is mogelijk. Als ik op de dag zelf even bel vanaf half 12 want dan is ze er zelf. Om 12.00 gebeld. Medewerker wist niet goed wat hij er mee moest, medewerkster die er misschien wat vanaf wist wat er met een half uur. 45 min later terug gebeld. Medewerkster moest even overleggen met de keuken. Maar helaas chef had al 10 bonnen dus ging niet lukken. Slechte communicatie.

2. We hebben gedineerd op hun terras… dit is recentelijk aangepast en veel mooier dan het vorige! De lekkere sushi hebben we weer in overvloed van genoten en de drankjes maakten het helemaal af… service was prima, niets op aan te merken.

3. Bibi Babbel

Sushi was lekker. Warme gerechten prima. Kregen bij elke ronde niet alle bestellingen.

Chocolade taartje was er niet meer. Zou een ander dessert krijgen maar die kwam maar niet. Gauw ander dessert besteld toen kregen we eindelijk wat we eigenlijk toegezegd zou krijgen.

Steeds lang moeten wachten op de bestellingen, zelfs na moeten vragen waar het bleef. Was hier eerder in februari geweest, toen was de bediening beter. Had de vrouw toen ook een flinke fooi gegeven. Maar nu dus niets gegeven.

Bediening kan socialer, mijn nicht uit Australië vroeg of de ober een foto wilde maken, werd afgewimpeld dat hij het druk had. Werk van 1 minuut. Terwijl we zagen dat hij aan de bar wel tijd had om te praten. Nee dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Toen heeft een klant van een ander tafel de foto voor ons gemaakt. Bedankt hiervoor.

De kaart was ook veel beperkter dan van andere All you can eat Sushi restaurants. Ze hebben wel witte rijst maar geen Nasi goreng.

Nee de service viel ons nu tegen.
    Het ligt er dus aan wie op de dag komt werken.

Hebben zalm besteld kregen net 2 cm zalm op het bord, terwijl de foto op het tablet een zalm van minstens 12 cm lengte liet zien.
    Het leek net of ze door hun voorraad zijn. Jammer, denken niet dat we hier weer komen. Geen aanrader dus.
    Service krijgt van ons een 3
    Sfeer 6
    Eten een 7
    Prijs kwaliteit een 6

6,1
  4. Eerste gasten van de dag...
    Bij aankomst eerst even naar het toilet.... Wat ongelooflijk vies waren deze. De sporen van de vorige bezoekers zaten er nog in. Dit kan toch niet als je de eerste gasten van de dag bent?
    Aan tafel met de tablet een bestelling willen plaatsen. Tablet leeg... Andere gekregen. Daar stonden de bestellingen van de avond ervoor nog in dus we begonnen met ronde 14? Veel bestellingen werden niet uitgeserveerd. Na een uur maar eens vragen. Ze hadden veel dingen niet. Boontjes waren oud en opgepiept in de magnetron met wat zout erover. Champignons ook oud. Sushi denk ik kant en klaar want het was zo koud dat dat echt niet net gemaakt was.
    Ook in het restaurant was het onwijs koud. We zaten met de jassen over de benen heen omdat het zo koud was!
    Duurde allemaal erg lang voor je iets kreeg. Betalen ging dan wel weer heel rap!
    Het is dat ik gezellig kon kletsen met een vriendin maar de volgende keer gaan wij echt ergens anders heen!

1,6
  5. Bij aankomst een hugo besteld. Het glas was zo goed als leeg. Dit aangegeven, bleek dat de hugo op was, met andere woorden kregen we het lullige restje wat nog in de fles zat. Vervolgens een ice tea besteld welke na 45 minuten kwam, maar pas bij vragen ernaar. Dit terwijl bediening zelf achter de bar op mobiel druk is.
    Wanneer een verkeerd gerecht wordt gebracht, was deze al door een van ons aangeraakt maar werd na 1 minuut bij de tafel naast ons neer gezet..?
    Lakse en onwetende houding van bediening.
    Bediening is een zooitje, bij vragen naar de leidinggevende blijken ze deze niet te hebben.
    Het eten was goed, maar dit was de eerste keer dat ik geïrriteerd een restaurant heb verlaten.

6. Gewoon mijn lievelings. Constant van kwaliteit, alle classics zijn er, bediening over het algemeen toch echt snel en een fijne keuze hoeveelheid van zowel de menukaart als de drankenkaart.

7. Ronald Groenheyde

Bediening deed echt zijn best, maar geen goede organisatie. Verschillende gerechten kwamen niet door. Eten van andere tafels bij ons neergezet.

Bijna alle garnalen gerechten waren compleet doorgebakken. Zelfde was met de champignons, droog en compleet doorgebakken. Aantal gerechten werden koud geserveerd.

Aan het eind ruim 20 minuten gewacht op het dessert. De slagroom was geen slagroom meer maar een zielig hoopje smurrie.

Nee, het was geen succes, dit restaurant loop ik de volgende keer wel voorbij.

4,3
  8. Top restaurant. Lekker gegeten en goede service.
    Vriendelijke medewerkers gewoon een top avond.

9. Andries

10. Bediening vond ik niet spontaan. Had niet het gevoel dat het personeel er zin in had. Sushi was koud en de rijst in de pokepowl de eerste ronde zelfs hard. Ik werd niet zo blij van deze ervaring. Dessert was wel erg lekker. Voor mij helaas geen volgende keer.

11. Slechte bediening. Ongeveer 20 minuten gewacht, maar er kwam gewoon niemand, de bediening zat waarschijnlijk gewoon in de keuken (lunchtijd).

12. Gelunched bij Sushi by me. Niet lekker. Alles was droog en taai. De zalm had een bruine kleur en bediening was slecht. Had weinig plezier in haar werk. Jammer. Want je betaald vervolgens wel de volle prijs ervoor. Er is meerdere malen gezegt dat het eten er uitgedroogd uit zag. Champignons leken wel van twee dagen geleden. Ze proefden dan ook rot. Tafels waren ook erg vies, en ondanks dat wij de enige in de zaak waren, duurde het erg lang voordat het eten klaar was. Hier gaan wij dus nooit meer heen.

1,4
  13. Het eten was zeer slecht. Wat een tegenvaller dit restaurant. De zalmrol was veel te groot en alleen van kleffe rijst gemaakt en de buitenkant was taai. Dit hoort krokant te zijn. Wij zullen hier nooit weer gaan eten zonde van ons geld

14. P. Riethorst

Wij gaan vaak sushi eten bij verschillende restaurants, dus wij hebben veel ervaring wat betreft goede sushi. Bij binnenkomst bij sushi by me werden we heel vriendelijk en netjes geholpen. Wij waren al meteen erg tevreden over de service. Maar toen we eenmaal onze eerste bordjes met sushi kregen en deze genuttigd hadden vertrok ons humeur. De sushi zag eruit alsof het de hele middag al in de koelkast klaar lag en zo proefde het ook. De gefrituurde sushi was verre van knapperig en het was ook koud, dus deze lagen al sowieso een gedurende tijd klaar. Toen zijn we overgegaan naar de warme gerechtjes (non-sushi) en deze bevatten teveel saus of helemaal geen saus. Onze conclusie: Service is top. Eten is flop.

3,6
  15. Op de kermis zaterdagavond hier gegeten met 2 personen. Mooie tafel op een vol terras, ondanks drukte snelle en vriendelijke bediening. Zowel sushi als warme gerechten erg smakelijk, vers en erg mooi opgemaakt. Aanrader!

16. Op een drukke woensdag ben ik met mijn vriendengroep gaan eten bij Sushi by me.

De sushi en de andere gerechten worden mooi geserveerd, ook al is het een onbeperkt eten concept. Verder kun je snel en makkelijk dingen zoals wasabi of saus bijbestellen.

Bij Sushi by me doe je namelijk je bestellingen via een tablet. Dit werkt uitstekend en bespaart veel tijd, ook voor het personeel. Mocht je nieuw bestek willen of iets anders dan is hier ook een knop voor.
    De bestellingen kwamen redelijk snel ondanks de drukte en variatie in gerechtjes die we bestelden.
    De hoeveelheid gerechten die je per ronde mag bestellen, namelijk vijf gerechten is ruim genoeg.

Ik heb erg genoten van al het eten. De eerste paar rondes heb ik enkel sushi besteld en deze was goed. Wel was het weer even wennen om met stokjes te eten. De warme gerechten waren goed op smaak en temperatuur. Niks was taai of smaakloos, erg netjes ondanks dat de tent vol zat.

Wij hadden per ongeluk al een volgende ronde bestelt terwijl wij nog aan het eten waren, iets wat normaal niet mag, Hier werd geen probleem van gemaakt en zorgde voor een onverstoorde ervaring.

De kwaliteit van de bediening varieerden per persoon. Één dame en heer waren uiterst vriendelijk maar een andere man keek erg chagrijnig en leek er geen zin meer in te hebben. Ook al heb je door het tablet wat minder interactie met het personeel, hun uitstraling blijft altijd belangrijk en maakt de sfeer voor de helft in een restaurant.

Het restaurant ziet er modern en verzorgd uit. Wij hadden een ruime tafel gekregen waar al onze bestellingen op pasten. De tafel stond vol maar het was geen geprop.

17. Lekker eten, en heel klantvriendelijk personeel!

18. Lekker eten, mooie tent en vrolijk personeel. Wij komen hier regelmatig met veel plezier.

Handig systeem met de tablets.
    Het enige minpuntje is dat het er bij drukte soms wat luidruchtig is.

Verder TOP!

19. Vorige week woensdag heb ik hier gegeten met mijn man. Geen idee wat wij moesten verwachten, maar het was boven verwachting goed. We werden erg vriendelijk ontvangen en de jonge mensen in de bediening legden goed uit wat wij op ons bord hadden. Het eten was heerlijk voor wat je kan verwachten van de lage prijs die je betaalt. De sushi was van goede kwaliteit en genoeg keus. Wij komen na deze gezellige avond zeker nog eens terug bij sushi by me!!

20. Wat een tegenvaller. Sushi valt uitelkaar en slechte kwaliteit. De niet sushi gerechten waren vol met marinade die overheerst.

Wij gaan regelmatig naar middenklasse restaurants maar dit liet echt te wensen over.

21. Op vrijdag 7 augustus hebben we hier met vier personen in de middag gegeten. Na aangeschoven te hebben hadden we na een uur nog steeds ronde 1 niet in zijn geheel geserveerd gekregen. Na hier beklag over gedaan te hebben werd er door de ietwat laconieke medewerkster medegedeeld dat een gedeelte van de bestelling niet was doorgekomen, wat mij erg vreemd lijkt aangezien de bestellingen met gebruik van een iPad per "ronde" in zijn geheel wordt verstuurd. Ook daarna verliep het serveren traag. Uiteindelijk heb je maar twee uur de tijd om gebruik te maken van het bestelsysteem op de iPad.

Na 1,5 uur hadden we ronde 2 nog niet in zijn geheel op tafel geserveerd gekregen en hebben dan ook zelf om verlenging van de tijd moeten vragen. Een beetje jammer dat de serveerster dit zelf niet op tijd heeft aangeboden. Ook een excuus kon er blijkbaar niet vanaf.

Jammer want wij vonden het best een leuk restaurant om lekker te eten. Maar hier kregen we toch een beetje een vreemde bijsmaak van.

Dan maar naar een andere sushizaak.

6,1
  22. Normaal bestel ik altijd sushi bij sushi by me. Het leek me nu eens leuk om in het restaurant te eten. Het was heerlijk, zoals altijd! Verse vis en mals vlees. De bediening was aardig en een sfeervol restaurant. Het komt erg warm en gezellig over. Wij komen hier zeker nog eens terug!

23. Trudy hissink

Wel een beetje warm binnen, maar buiten ook 28 graden. Terras helaas vol. Ondanks dat; prima kwaliteit sushi. Gezellige toko.

Als we weer in de buurt zijn komen we weer.

24. Post 25 punten

Gisteren hier met drie vrienden gegeten. Ontvangst was Prima. Nadat we de kaart hadden gepakt viel direct op hoe beperkt deze was. Hebben in redelijk wat sushi restaurants gegeten maar zo een beperkte kaart ben ik nergens tegen gekomen.

De sushi was gemaakt alsof het door een hobbyist was bereid. Rommelig en niet smaakvol. Erg veel rijst in verhouding met de sushi. Daarnaast waren sommige sushi zoals de tonijn simpelweg niet vers. Ik meen het serieus als ik zeg dat ik zelf betere sushi maak dan wij voorgeschoteld kregen. Een dikke onvoldoende voor de kwaliteit van de sushi. Op bijna elke sushi zat een of andere zoete saus. Waarom laten ze de sushi niet gewoon puur?

Warme gerechten bestel ik zelden maar gisteren toch maar geprobeerd omdat de sushi zo tegenviel. Ook de warme gerechten waren aan de flauwe kant.

De bediening was erg vriendelijk. Er was er eentje bij, nota bene de jongste van het stel die zelfs uitleg gaf wat hij serveerde. De rest was erg vriendelijk maar snapte totaal niet waar hij of zij mee bezig was. Merendeel van de gerechten werd zonder een woord te zeggen opgediend terwijl ze doorliepen naar een andere tafel en zo druk was het niet. Op naar het volgende sushi restaurant.

4,5
  25. We hebben heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Voldoende keuze, snelle en vriendelijke bediening. Het restaurant mag wat schoner. Tafel niet schoon en ook de vloer was verre van schoon. Het oogt allemaal wat smoezelig. Erg hinderlijk vond ik de harde muziek. Je kon elkaar niet verstaan en moet erg hard praten om boven de zware bastonen uit te komen. Dit is voor mij een reden om niet terug te komen. Voor het eten en de service kom ik graag terug!

26. Heerlijk gegeten vanavond. Veel variatie in sushi en je kon proeven dat het vers was. Bediening ook erg gastvrij en vriendelijk. Echt een aanrader om een leuk avondje uit eten te gaan!!

27. Frans Lenferink

Afgelopen zaterdag hebben wij voor het eerst gegeten bij Sushi By Me Deventer. Ons viel direct op dat er bij Sushi By Me geen tijdsdruk achter zit en je dus zolang als je wil kan blijven zitten. Dit was erg prettig!

De sushi was ook nog eens super lekker en daar kwamen we voor! Een prettige sfeer en vriendelijk personeel. Kortom, als wij sushi willen gaan we vanaf nu naar Sushi By Me!

28. Eerste en laatste keer dat ik daar heb gegeten. Ik ben er vandaag geweest. De uitstraling van het restaurant is mooi, maar het eten moet je lang op wachten. Zijn kleine porsies en niet te eten. Personeel was aardig maar kon niet goed bedienen. Ik vond zelfs een zwarte haar op m'n tafel dat vind ik niet kunnen maar het kan gebeuren. Het is niet voor herhaling vatbaar, maar de sfeer was wel goed.

3,9
  29. Met mijn vriend hier voor het eerst gegeten. We gaan vaak naar sushi restaurants en zijn dus wel wat gewend.

We werden zeer vriendelijk en open ontvangen door de gastvrouw. Eenmaal binnen legde ze het concept met de tablet netjes uit. Onze drinken konden we ook via de tablet bestellen, dit was voor ons wat nieuwer omdat nog niet alle sushi restaurants dit hebben.

Mijn vriend keek even door het menu en zei: "dit is wel heel weinig keuze". Ik keek er nog van op omdat er duidelijk stond op de site "meer dan 40 soorten sushi". Nadat ik erop gekeken had klopte het wel wat mijn vriend zei. Persoonlijk vond ik inderdaad ook dat de keuze te weinig is voor een all-you-can-eat.

De rijst is niet zoals sushirijst hoort te zijn: zuur. Ook is het zo dat ze brie op de gegrilde zalm doen bij de nigiri. Dit vond ik minder maar ieder zijn/haar smaak. De warme gerechten waren grotendeels wel lekker, zoals de beef teriyaki en gebakken mosselen. Dit restaurant bood meer een ''soort'' fusion-Japanse gerechten.

Wat me wel dwars zat was de tafel. Die plakte! Het was niet goed schoon gemaakt.

Aan het eind namen we speciale koffie met kaneel en hazelnoot. Deze waren wel lekker, alleen bij het maken van de koffie hebben ze wat siroop laten overgieten over de kopjes, wat het erg plakkerig maakte.

Het personeel is erg aardig, vriendelijk en daar is niks op aan te merken. Maar de sushi mocht wat meer keuze hebben en de rijst mocht wat minder zuur. De tafels moeten ze een beetje beter afnemen.

6,5
  30. We hebben in verschillende restaurants sushi gegeten maar dit is echt niet super goed. Wat wel leuk is, is de sfeer binnen en de bediening is aardig, dus voor een avondje weg is het leuk. Maar ga je voor echte sushi, dan zou ik voortaan ergens anders gaan eten.

31. Onlangs met een groot gezelschap bij SushiByMe gegeten. Kan er niks anders van maken dan dat het perfect was. Na duidelijke uitleg over het gebruik van de tablets waarmee je eten, drinken en overige service besteld ruim 2 uur de tijd gehad om heerlijk te eten. Bestelling steeds heel snel weer op tafel, voorzien van prima uitleg. Kwaliteit van het eten is uitstekend, alles is kraakvers en smaakt geweldig. Absoluut niets te bedenken wat niet in orde is of ¨minder¨ was. Sushi, Grill, alle bijgerechten, nagerechten....perfect! Ook als je niet van vis en sushi houdt heb je geen probleem. Er is ontzettend veel te verkrijgen aan grill en vleesgerechten. Ook de vegetarische varianten zijn ruimschoots aanwezig.

Even wennen aan de tablets. Het maakt in eerste instantie wat ¨onpersoonlijk¨ omdat je niet echt bediening aan je tafel hebt. Maar steeds als de bestellingen worden gebracht is er wel weer even contact en de gastvrouw vroeg zeer regelmatig of alles naar wens was. Ook de ontvangst bij binnenkomst was uiterst vriendelijk. Inrichting is warm, modern en ziet er toch strak uit. Niets dat goeds te melden, wij zullen regelmatig terugkomen en bevelen SushiByMe aan iedereen aan.

32. Gerben Fredriks

33. Arthur Verhulst

Geweldig lekker gegeten in een super gezellige tent in hartje Deventer. Terras vind ik wat minder, maar binnen is het top en de keuken verdient niets anders dan een tien. Bestellen gaat super met een tablet, eten en drinken even aanklikken en het wordt gebracht.

34. Niets mis mee, ik ben gewoon erg blij dat we nu een sushi restaurant in Deventer hebben.

De sushi is lekker, er is genoeg variatie en een paar leuke smaak combinaties. Geen ingewikkelde dingen, gewoon sushi, al is dat bestellen met die iPad wel even wennen.

Je kan hier helemaal los gaan hè, zo veel je kan eten, maar dat is sushi voor mij niet, zonde om te proppen, maar wel te gek dat je al weet wat je gaat betalen en dat je lekker vrij kan eten en proeven.

Een aanwinst!

35. Vanavond met 4 personen bij Sushi by me gegeten! Bij aankomst konden we eerst heerlijk rustig een drankje drinken! Na een half uur kwam de bediende bij ons of we nu klaar waren voor het diner! De Ipad werkt super! De sushi smaakt heerlijk! Goede producten en heerlijk vers! De wijn was ook super! De bediening was zeer vlot en ongemerkt goed aanwezig! We hebben een heerlijke gezellige avond gehad! Een top sushi tent in Deventer! Wij komen hier zeker een keer terug!

36. ray 53 punten

Gezellig om te zitten, leuke inrichting. Met de tablet bestellen werkt prima. Ik vind de sushi onder de maat. Wat wij kregen was allemaal van te voren klaargemaakt en koud. We eten minstens 2x p maand sushi en veel sushi restaurants gezien. Voor mij geen sushi by me meer.

37. Joris 384 punten

Voor een paar maanden met een klant gegeten. Zij had mij uitgenodigd en Sushi was voor mij nieuw! Maar het was echt heel lekker.
    Je krijgt steeds kleine hapjes en na de tweede gang had ik wat kip besteld. Toen kreeg ik ineens enorme porties kip, alsof ik bij de KFC at. Wij lagen helemaal dubbel en helaas was ik toen al bijna vol. Je moet het echt opbouwen anders ben je binnen no time helemaal vol!
    Ik hoop dat ik binnenkort weer word uitgenodigd :-) Erg geslaagd, en het personeel is ook super vriendelijk. En wat ik zag was de prijs kwaliteit heel goed.

38. Anouk

39. Chris & Marleen

Gisteren hier wezen eten met z'n 4-en. Op FB veel positieve berichten gelezen over dit restaurant. We hadden niet gereserveerd en toen we aankwamen was het redelijk druk. Gelukkig konden we nadat we eerst plaats hadden genomen aan de bar, na 10 minuten aan tafel. Duidelijke uitleg gekregen, je moet namelijk met een tablet bestellen. Dit was wel even wennen (misschien moeten we meer met onze tijd meegaan) maar we hadden het gauw onder controle. Leuke, spontane, nette gastvrouw loopt er rond. Keurig verzorgd en ze kwam ondanks de drukte meerdere keren aan tafel om te vragen hoe t gaat. We hebben een leuke avond gehad en vooral lekkere! Complimenten aan de koks.
    Eten/drinken: 9 simpelweg lekker en voor ieder wat wils. Service; 10 snelle, vlotte bediening. Tijd voor een praatje en men durft ons daadwerkelijk aan te kijken! Sfeer: 10 geen vreetschuur zoals je vaak ziet met dit soort concepten. Juist intiem en gezellig! Prijs/kwaliteit: 10 uiteraard hoor je ons niet zeuren over de prijs (All you can eat). Wij gaan volgende week opnieuw!

Chris & Marleen, Daan & Leonie

40. Op Koningsdag maar eens sushi wezen eten, echter moet ik zeggen dat de sushi redelijk goed was! Dranken kwamen erg snel dat vonden wij fijn. Wat wij minder vonden was de bediening, veel van de gerechten die op tafel kwamen wisten wij niet van wat het was.

41. M.wolvenne

Top sushi! Warme gerechtjes ook erg goed. Snelle service, vriendelijke bediening. Jammer dat je per persoon maar 1 nagerecht kan bestellen. Leuke sfeer.

42. Wij hebben vandaag maar eens gekozen voor sushii by me. Om te beginnen de sushi was overheerlijk... Snel en goed bedient. Sushi smaakte heel goed, goede combinaties qua smaak. Wij komen zeker terug.

43. De sushi was er lekker. Jammer genoeg 2 keer een halve bestelling niet gekregen, waarschijnlijk bij de verkeerde tafel afgeleverd.
    Navraag gedaan bij een medewerker na 20 minuten wachten. Kreeg te horen dat ik maar moest afwachten en anders nog maar een keer moest bestellen. Hierdoor gaat de 2 uur tijd wat je hebt om te eten wel erg snel voorbij.
    De gerechten kwamen allemaal erg laat en waren vaak al koud! Een dood bosje sla onder een gerecht is ook geen toevoeging aan een gerecht.
    Voor mij de eerste en de laatste keer bij Sushi by me.

44. Koos boertjens

De sushi was redelijk, helaas kwam de wasabi pas veel later op tafel zodat we niet konden beginnen. Waar het mis ging waren de warme hapjes. Sterk wisselend van bremzout naar geen zout, rare sausjes die ik zeker niet herken uit de japanse keuken of helemaal geen saus. Dan nog de bediening. Elke keer als ze met de nieuwe hapjes kwamen waren de lege bordjes nog niet opgeruimd en dat niet 1 keer maar elke keer... Jammer, maar gelukkig vind je elders een betere versie van dit concept.

45. De sushi was niet vers en niet lekker, warme gerechtjes waren beter. De sfeer en bediening waren goed.
    Wij eten vaak sushi, maar dit restaurant viel voor ons helaas qua sushi kwaliteit erg tegen!

4,7
  46. Lisette

Gisteren met een 5 tal dames wezen eten bij Sushi by me, voor vele van ons een van de eerste keren in een sushi restaurant. Het concept is erg leuk je krijgt een tablet en daarmee bestel je alles (eten, drinken) de sushi was overheerlijk, en ook de warme gerechten waren aangenaam. Ook werkt er een leuke spontane barman die ons alles over sushi wist te vertellen en en leuk praatje met ons maakten! Zeker een aanrader!

47. Super leuke avond gehad in heel goed gezelschap! Sushi was op zich prima, enige wat men moet leren is de sushi vaster te maken zodat het tijdens het dippen niet uit elkaar valt.. Wellicht komt het omdat het restaurant nu slechts 1,5e maand geopend is.
    Goede ontvangst, drankjes en eten was bijzonder snel aan tafel. Er werd een keer of 3 gevraagd of alles naar wens was, prima dus!

Prima restaurant die qua sfeer goed is en qua service ook. Klein verbeter punt ten aanzien van de sushi, maar dat gaat best goed komen!

48. Marco & Delia

Vanavond heerlijk gegeten bij Sushi By Me. Het was ontzettend vol. We hadden niet gereserveerd maar er was nog een plekje voor ons. Ondanks de drukte kwamen de gerechten super snel! Veel bedienend personeel dat heel vriendelijk en behulpzaam was. Sushi was prima. Verse vis. Dit voor een zeer aantrekkelijke prijs. Er hangt een gemoedelijk sfeertje. Wel moesten we even wennen aan het bestellen via een tablet. Zelfs het bestellen van de drankjes gaat hiermee. Wij komen zeker terug!

49. Na reserveren een plekje bemachtigd in sushi by me op maandag. Het nieuwe restaurant was afgeladen vol. Het is denk ik nu op dit moment "the place to be" in Deventer. Het is een sushi restaurant waar je voor een vaste prijs 2 uur onbeperkt kunt bestellen; maximaal 5 keuzes per ronde per persoon. Het bestellen gaat via een tablet die je niet kwijt kunt op de trendy kleine tweepersoonstafels (zorg voor een houder of zo iets waar je de tablet in kunt stoppen). Het restaurant is behoorlijk ondersteunt door de bierbrouwgigant Heineken wat terug te zien is in de te bestellen dranken en het trendy interieur. Ook alle andere bestellingen en het vragen naar de rekening gebeuren via de tablet. Dit komt de restaurantsfeer niet ten goede vind ik. Alle dames van de bediening waren heel aardig voor zover je er een sprak. De gerechten waren binnen no time geserveerd, zowel de sushi als de warme gerechten. De kwaliteit van de sushi was sterk wisselend gedurende de avond. De eerste sushi's die wij kregen waren al een paar uur oud en daardoor niet echt lekker meer. Later op de avond werd dit beter. Echter de keuken dient het plastic folie(!!) wel te verwijderen voordat je de sushi serveert. Door de wisselende kwaliteit en de wat onpersoonlijke bediening door de tablets, een niet heel hoog cijfer helaas. Voor een hapje eten prima, verwacht echter geen restaurant ervaring.