1. Om half 6 binnen gelopen, en we kregen een plek voor 2. Het eerste wat me opviel, dat het afzuigsysteem niet goed werkte, want alles stonk naar bakken en braden (het zat zelfs in onze kleding tot 's avonds laat).
    Kwam een net meisje aan die vroeg wat we wilden drinken, graag 1 spa blauw en 1 cola zero.
    Waarop het meisje zei, we hebben nog maar 2 cola zero (dat is bij hun pepsi max). Maar op donderdag avond geen cola zero, dat is raar (want ook al is er bv geen levering geweest, loop dan even 10 meter naar de overkant , daar zit de jumbo en haal dan flessen, zodat de klant die avond toch nog gewoon cola zero kan bestellen; even simpel nadenken).
    Dan zei het meisje, voordat we de bestelling wilden geven, de zalm in het voorgerecht hebben we ook niet meer (heel apart, donderdags beginnen volgens mij de bistro's druk te krijgen, en ze hebben verschillende dingen al niet meer).
    Maar goed, de biefstukken werden gebracht, 1 lady steak van 175 gr en 1 van 225 gram. Maar beiden waren ze even klein (zag geen verschil), voor beiden stroganoff saus besteld, maar bij 1 zat er pepersaus bij, geen probleem, dit even aangegeven, en er werd stroganoff saus op gehaald, en wat blijkt? De ene saus was mooi dik gevuld, en de andere was net zo dun als tomatensoep, met niks er in?? ik snap het niet meer!! Eten was verder wel lekker.
    Beetje opbouwend kritiek?