C'est Si Bon in Enschede

C'est Si Bon laten bezorgen?

Online eten bestellen

1203635043 15
1419801584 74
1581926489 57
1679201433 63

1. Niet meer wat het geweest is. Veel te duur voor de matige kwaliteit.

2. Marion Veurink

Vandaag eten besteld, wat een deceptie!!!!!
    Spareribs taai en droog, gebakken aardappelen geen smaak, rauwkost salade geen smaak en bestond voornamelijk uit ijsbergsla! en niet lekker op smaak gebracht!
    Mixed Gril, alle vlees te hard gebakken en ook een beetje zwart aan de kantjes, behalve de kogelbiefstuk die was ook niet goed gebakken maar nog wel te eten!
    Stokbrood verschrikkelijk droog volgens mij van gisteren!
    Ik lees zoveel slechte recensies, maar of ze er iets aan doen is de vraag!

3. Om half 6 binnen gelopen, en we kregen een plek voor 2. Het eerste wat me opviel, dat het afzuigsysteem niet goed werkte, want alles stonk naar bakken en braden (het zat zelfs in onze kleding tot 's avonds laat).
    Kwam een net meisje aan die vroeg wat we wilden drinken, graag 1 spa blauw en 1 cola zero.
    Waarop het meisje zei, we hebben nog maar 2 cola zero (dat is bij hun pepsi max). Maar op donderdag avond geen cola zero, dat is raar (want ook al is er bv geen levering geweest, loop dan even 10 meter naar de overkant , daar zit de jumbo en haal dan flessen, zodat de klant die avond toch nog gewoon cola zero kan bestellen; even simpel nadenken).
    Dan zei het meisje, voordat we de bestelling wilden geven, de zalm in het voorgerecht hebben we ook niet meer (heel apart, donderdags beginnen volgens mij de bistro's druk te krijgen, en ze hebben verschillende dingen al niet meer).
    Maar goed, de biefstukken werden gebracht, 1 lady steak van 175 gr en 1 van 225 gram. Maar beiden waren ze even klein (zag geen verschil), voor beiden stroganoff saus besteld, maar bij 1 zat er pepersaus bij, geen probleem, dit even aangegeven, en er werd stroganoff saus op gehaald, en wat blijkt? De ene saus was mooi dik gevuld, en de andere was net zo dun als tomatensoep, met niks er in?? ik snap het niet meer!! Eten was verder wel lekker.
    Beetje opbouwend kritiek?

4. Gisteren leuk gegeten C'est Si Bon. Aardige kaart maar niet heel bijzonder. Prijs kwaliteit verhouding matig. Schnitzel (niet zo heel bijzonder) 24€ veel te klein bakje saus. (Kun je bij bestellen 3€ maar is te duur voor de hoeveelheid die je er bij krijgt. Schnitzel was iets te lang gebakken en veel te vet. Schnitzel was volgens mij in de koekenpan gebakken in boter. Voor 4 personen kregen wij 1 klein bakje aardappeltjes. Het zelfde portie zou je ook krijgen als je er alleen had gezeten. We hebben de aardappeltjes onder 4 personen verdeeld (welgeteld 5 kleine aardappeltjes per persoon). Erg teleurstellend. Ik zou hier niet snel weer naar toe gaan. Sfeer daarintegen was goed en de bediening is aardig.

5. Gisteren een etentje gekregen van de kinderen: carpaccio was prima, de tomatensoep was heel dik en machtig, dit aangegeven bij de vriendelijke serveerster, ze doen dus boter bij de soep waardoor het zo smaakt… heel jammer!
    Toen kwam de spies onwies, deze viel van de haak bij het serveren waardoor er een stuk kipfilet op de grond viel. We kregen netjes een nieuw stuk. Bij het doorsnijden was deze helemaal rauw van binnen, de serveerster die dit meteen opmerkte gaf aan dat dit niet goed was! Maar er kwam geen compensatie. Bij het afrekenen kregen we de complete rekening onder de neus € 110, -! Voor 2 voorgerechten, een biefstuk, spies onwies en 4 consumptes. Ik vind het ronduit schandalig. Ons zien ze er niet weer. De enige topper was het meisje in de bediening, zij krijgt van ons een 10

3,2
  6. Hadden besteld was iets misgegaan met de bestelling, top opgelost en binnen 20 min. alsnog het goede bezorgd incl nieuwe aardappels salade etc. Eten echt heerlijk, ga zo door!

7. M'n zusje en ik hadden beide de ladysteak medium en die was echt heerlijk mals. Bediening was super goed en beleefd, we zaten buiten maar konden toch een tafeltje binnen krijgen. Verder alles heel netjes en verzorgd.

8. Wij hebben daar gisteravond gegeten en allebei tong filet besteld. Het eten smaakte eigenlijk best wel goed, maar was duidelijk geen tongfilet. De ober gevraagd en die kwam terug met de melding dat he tilapia filet was.

Ik vind dit onacceptabel, een goedkope vis serveren in plaats van tong filet, dat niet melden en alleen als er gevraagd wordt toegeven dat het tilapia is ipv tong.

Mijn vertrouwen in dit restaurant is voor enige tijd beschadigd.

9. C"est si bon stond voor kwaliteit en gezelligheid maar helaas.. dat is verleden tijd. Mijn vrouw en ik hebben er afgelopen maandag gegeten maar de kwaliteit is gewoon slecht te noemen. We hebben twee biefstukjes besteld maar die werden ons lauw en rauw geserveerd! Dit kenbaar gemaakt bij de bediening en we kregen na enige tijd nieuwe biefstukken geserveerd maar.. deze waren compleet rauw!
    De enige tegemoetkoming die we kregen was het feit dat we de drankjes niet hoefden te betalen. Zo ga je niet met gasten om.
    Ons zien ze nooit meer bij C'est si bon.

1,1
  10. Henriette

Bij C'est si Bon kon je altijd goed eten maar afgelopen vrijdag was dramatisch!
    Samen met mijn man een mixed grill besteld en van mijn man was het vlees rauw! Kipfilet was compleet rauw en koud van binnen, varkenshaas idem dito.
    Bedienend personeel erbij geroepen en deze was het hartgrondig met ons eens dat dit absoluut niet kon!
    Schandalig dat een kok niet eens een stukje kip kan bakken!
    Verder was het eten erg vlak van smaak.
    Mijn mixed grill was ook niet goed gaar dus ik heb ook niet alles opgegeten Bij het betalen moesten we de drankjes en 1 hoofdgerecht betalen maar daar ging het niet om, we dachten gezellig samen LEKKER een hapje te gaan eten maar dat zat er helaas niet in!
    Voor ons de laatste keer bij Cest Si Bon!

1,5
  11. B. Rorink

Toen ik vroeg welke vegetarische gerechten ze hadden kreeg ik het antwoord: die hebben we niet!
    Ook nadat de kok gevraagd was bleef het antwoord teleurstellend.
    Misschien iets creatiever zijn in de keuken?

3,4
  12. Vroeger ging ik hier regelmatig eten, na een aantal jaren niet in Enschede geweest te zijn. Dacht ik weer gezellig en lekker naar c est si bon. Wat een tegenvaller. Eten niet gaar, afbakbrood en lang moeten wachten op de bediening. Sorry c est si bon niet meer wat het geweest is. Gelukkig heeft Enschede heel veel andere leuke eet gelegenheden.

2,2
  13. Erg tegengevallen. Vooraf een stokbroodje van het huis. Jammer dat het een afbakbroodje van de supermarkt betrof. Bij het opnemen van de bestelling werd al vermeld dat alles langer ging duren omdat ze de saté in de aanbieding hadden en veel mensen dit kwamen afhalen. Daar moeten de gasten aan een tafeltje dan maar op wachten (?). Een uur na de opname van de bestelling kwamen ze vertellen dat ze geen vissoep hadden. Dat had de serveerster toch ook gelijk kunnen vertellen. Stonden toen al op het punt om te vertrekken. Toch gebleven. Hoofdgerecht van het verrassingsmenu was een steak, erg verrassend. Smaak was erg bitter. Saté was prima. Communicatie tussen bedienend personeel en de kok erg slecht, chaotische sfeer. 1 Kok in de keuken is ook gewoon te weinig en de kok mag ook wel wat enthousiaster zijn. Derde gang hebben we maar over geslagen. Zijn meerdere keren hier geweest en altijd was er wel wat. Dit was voor ons de laatste keer.

14. Annemarie

Heb er vorige week gegeten zou fijn zijn als de kok niet eerst zijn haarlok op zij schuift en vervolgens aardappels uit de bak haalt en in de pan doet.

5,7
  15. Gezellige avond gehad. Vriendelijke bediening, lekker druk binnen, goede sfeer en heerlijk gegeten.

16. Heerlijk eten in een goede ambiance. Personeel vriendelijk met een lekker stukje stokbrood met knooflooksaus vooraf van het huis. Verder fijn dat het een open keuken heeft.

17. A Hofman

Geen klachten heerlijk gegeten.

18. Eten was matig, gevraagd om een entrecote medium maar krijg hem rauw op mijn bord. De tweede maal gebeurde het zelfde weer!! een rauw stuk vlees. Dit roept irritaties op, omdat mijn gasten het eten op hebben en ik nog bezig ben. Vraag aan bediening wat men hier van vindt en men zegt... ik weet het ook niet ??
    Bediening weet blijkbaar niet wat te doen bij een calamiteit.
    Ronduit jammer, en 4 boze vaste klanten die hier ff klaar mee zijn.
    Een kopje koffie voor het ongemak was hier op zijn plaats geweest.

19. Eten was geweldig. Alleen de gerechten kwamen te snel achter elkaar.

20. Ik ben hier geweest met een grote groep. Eerlijk gezegd is het me erg tegengevallen. We hebben erg lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. De kwaliteit viel tegen bij enkele personen. Verder waren de bijgerechten of verbrand of aangebrand. Ik vind het dus geen aanrader om hier na toe te gaan met een grote groep.

5,1
  21. Een goed sfeervol restaurant waar je gezellig betaalbaar kunt eten.

22. Eten is prima en sfeer is goed, jammer dat er het e.e.a. mis ging rond glutenvrij eten en bediening. Eindeloos wachten op een glutenvrij broodje. Het was wel beloofd maar ik moest er om vragen en toen duurde het heel lang voordat ook ik iets kon eten, mijn tafelgenoten hadden toen al aardig wat stokbrood met knoflooksaus achter de kiezen en staarden al een poos naar hun voorgerecht. Ik hoop dat de bediening dat verbeterd voor gasten met Coeliakie, het is het nu allemaal net niet. Bediening vriendelijk maar enorm rommelig, communiceren slecht met elkaar. Hulde aan de koks, eten smaakte goed. Misschien wat meer rauwkost op menu? Bijv ook als voorgerecht. Wat tegenviel was dat er ondanks flinke fouten van de bediening (zoals ijs dat op 1 van de gasten terecht kwam) geen excuus werd aangeboden. Niet echt professioneel. Voor ons geen herhaling, er zijn veel betere restaurants in Enschede.

6,3
  23. Vandaag niet de verwachte kwaliteit. Droge, taaie sate, te droog brood. Helaas.

24. peter van der meijden

Met 4 personen heerlijk gegeten voor een prima prijs/kwaliteit verhouding. Waren er al eerder geweest en het is nog steeds top. Tot de volgende keer!

25. Hapjesjan

Super gegeten en goede bediening, kom zeker (alweer) terug.

26. Martin

27. Een zeer ontspannen sfeer, ze werken daar met plezier en dat was te merken! Het eten was super lekker! In de open keuken werd hard doorgewerkt. Super! Met een superprijsje! De zelfgemaakte knoflooksaus bijbesteld om mee te nemen zodat we thuis nog lekker na kunnen genieten. En dat voor zo'n prijsje!

28. Margriet Wolthuis

We hebben heerlijk gegeten. De sfeer, service en prijs/kwaliteitverhouding is hier altijd goed!

29. Met 4 personen hier gegeten. Prima bediening in een gezellige sfeer. Alleen de spare-ribs waren niet gaar genoeg. Alle andere gerechten waren uitstekend.

30. Prima eten, goede en vriendelijke bediening wel wat oubollig sfeer denk aan kapstok te klein, te felle lampen maar ook sausjes opwarmen in uiltjeswarmhouders (?). Het interieur is out-dated etc.

Ik kom zeker nog wel een keer terug, maar dit is niet mijn eerste keus in Enschede.

31. fera

32. Gisteren heerlijk gegeten bij C'Est si bon!!
    De vistrio is echt een aanrader!!! Super!!!!

33. Martin Platenkamp

34. Zondag met moederdag daar gegeten...wat ons al afschrikte was de troosteloze bezetting van slechts 2 tafeltjes,het eten viel gigantisch tegen en onze klacht werd niet serieus genomen.Niet voor herhaling vatbaar!!!! Bediening was wel oké net als het interieur wat een gezellige sfeer uitstraalt.maar uiteindelijk draait het toch om het eten.néé...wij komen hier niet meer.

5,3
  35. We kwamen binnen, werden vriendelijk begroet door de bediening en kok (open keuken, leuk om te zien). Vooraf krijg je lekker warm stokbrood met hun zelfgemaakte knoflooksaus lekker! Ik had de mixed grill, allerlei soorten vlees met gebakken aardappels. Smaakte lekker en dan als toetje had ik warm speculaas gebak met ijs, dat was echt heerlijk, ook een mooi opgemaakt bord. Alle complimenten voor de kok, ook goede bediening. Ze kwam langs om te vragen hoe het eten smaakte en als ze zag dat je glas leeg was vroeg ze gelijk of je nog wat wou. Hier kom ik vaker, een klein maar gezellig restaurant.

36. Het eten is hier verschrikkelijk lekker! Elk stukje vlees van mijn mixed grill was sappig, mals en goed gekruid. Ook de service en de sfeer was erg goed. Lekker ontspannen en aardig.

37. fam. stronks

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten! het idee van de open keuken is leuk, begroet worden door de koks, het is ook erg leuk om ze aan het werk te zien. het eten was prima, net als de bediening!

wij komen terug fam. stronks

38. Dit was jarenlang een van de betere retsaurants van Enschede. We hebben hier deze week gegeten en het was erg matig. Vlees was droog, bij vraag naar wat extra brood kregen we er een armetierig half mandje brood bij. Na aangegeven te hebben dat het vlees, dat ik niet heb opgegeten, droog was, werd er gezegd: 'daar krijgen we normaal nooit klachten over'. Daarmee was de kous af. Wel werd steeds geprobeerd om via de kinderen extra glazen drinken te verkopen. Beetje goedkoop maar het werkt natuurlijk wel, echter, naar mijn mening, niet op de lange termijn.

Daar komen we dus niet snel weer. Erg jammer van een restaurant waar je vroeger echt lekker kon eten.

39. hans de vries

afgelopen week hier een heerlijk avondje uit gehad. wij zijn voor aanvang van een theater voorstelling hier wezen eten. bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de bediening, en zelfs door de koks die vanuit de open keuken ons een goeden avond wensen. nadat we uiterst vakkundig aan tafel waren gezet ons een weg gebaand door de zeer uitgebreide menu kaart geworsteld. wat was het moeilijk om een keuze te maken. maar dit bedoel ik als compliment, wand de keuze is reuze hier. ook het gluten vrije dieet van een tafelgenoot was geen probleem voor de koks. ze hadden zelfs speciaal gluten vrij brood in huis. ik heb gekozen voor de champignons in bier beslag en de tournedos. ik heb deze rood besteld en deze ook zo gekregen, vaak krijg je hem dan nog veel te koud van binnen maar dat was hier niet het geval. en wat een joekel zeg, (zeker meer als 250gram) onze (voor) avond afesloten met een kopje koffie en de beste tira-misu die ik ooit gehad heb. en dit alles voor ongeveer 35 euro incl drankjes. ik kom hier zeker weer en kan het iedereen aan raden

40. suzanne

Ik ben gisteren met 3 vriendinnen bij cest si bon geweest.
    We werden leuk verwelkomt, mochten zelfs kiezen of we binnen of buiten op het terras mochten zitten, wij hebben voor de zon gekozen.
    alles was goed, eten, drinken, leuke bediening!
    wij hebben een leuke avond gehad!

gr suzanne

41. Harry 16 punten

Gisteren met 7 pers. Uit eten geweest(op aanraden van collega) en een geweldige avond gehad.
    Hier krijg je gewoon nog waar voor je geld, lekker eten, leuke bediening en goede kwaliteit wat het eten betreft (lekkere lamsrug!)
    Gewoon top!
    Fred.

Oja, de knoflooksaus moet je geproefd hebben.

42. willem willems

Heerlijk gegeten bij c'est si bon. Uitstekende bediening, 2 prima koks in een mooie nette open keuken. Vooraf kregen we een mandje stokbrood met heerlijke knoflook saus. Bij navraag bleek deze zelfs in plaatselijke supermarkten te koop te zijn. Met z'n 2 en gekozen voor een 4 gangen verrasings menu. Dit was van begin tot eind een zeer aangename verrasing. Zelden zo goed en lekker gegeten. En dit alles voor maar 25 euro pp.? De bediening was attent en vlot. Elke gang werd netjes uit geleged en we hebben geen moment met lege glazen gezeten. Deze bistro is echt een aanrader. Wij hebben onze vaste stek in enschede gevonden. Graag tot de volgende keer mensen van c'est si bon

43. Haye Swart

Hebben net lamshaas. Morgen weer wat ons betreft.
    Bediening vanaf binnenkomst attent en gastvrij. Eten is perfect in kwaliteit en hoeveelheid. Wij komen zeker weer.

44. Gisteren met collega's daar gegeten ontvangst was hartelijk bediening vriendelijk adviseerde ons het verrassing menu . Maar ik zei dat ik geen vis lusten . Dit was absoluut geen probleem . Nou eerlijk dit was een verrassing , in tijden niet zo lekker gegeten . En die knoflooksaus geweldig . De grootste verrassing kwam aan het eind . De prijs eten en div drankjes voor nog geen € 35,00 hier komen wij echt gauw terug

45. Alles was gekruid met dezelfde te zoute specerijen. Varkensvlees was (niet rosé) rauw, dus teruggestuurd. Daarna gort droog. Dus weer terug. Omdat we niets anders wilden (iedereen was al uitgegeten) stond het toch op de rekening. Commentaar was dat we het dan niet terug hadden moeten sturen. Bizarre service en matig eten. Zo ga je niet om met je gasten. Dat mensen hier nog voor betalen?

2,9
  46. Met collega's gegeten hier,we trokken alle slechte recensies over deze bistro enigszins in twijfel omdat mijn ouders hier altijd goed hadden gegeten.Maar helaas...wat zijn ze hier achteruit gegaan zeg ongelofelijk!!! Taai vlees...slechte chagrijnige bediening...weinig saus...kleffe patat...

Waar zijn jullie gloriejaren toch gebleven??? Doe er iets aan!!!

3,4
  47. Gingen hier vroeger vaak heen. Toen was alles altijd top. Pas geleden geweest. Zo ze zijn hard achteruit gegaan. De stokbrood was klef terwijl ze vroeger bekend stonden om hun heerlijke stokbrood met knoflooksaus. De tomatensoep leek wel tomatenpuree zo dik. Het hoofdgerecht was redelijk. Het bier van de tap was helaas niet te drinken. zat geen smaak aan.

Ik kom hier niet weer.

4,3
  48. Wat mij betreft een prima restaurant. Ik heb er mijn bruiloft gevierd en het was geweldig. Verder eten wij vaak sate die wij afhalen met de geweldig lekkere knoflooksaus. Helemaal prima dus.

49. Wij komen er ongeveer 1x per jaar met een stel vrienden, het eten is altijd lekker, leuke bediening, wat ons betreft prima! Alleen missen we een rokersplek...

50. Koos 22 punten

Gewoon triest. Taai vlees met een vieze saus. Trage bediening. We gaan er NOOIT meer heen.

1,6
  51. Zeer goed! De baas zelf staat weer achter de grill. Eerste Kerstdag een tafel gereserveerd, de zaak zat goed vol en we werden netjes ontvangen door de gastheer zelf. De bediening was zeer vriendelijk. Voorgerecht carpaccio was uitstekend, wel aan de dure kant maar je krijgt wel echte ossenhaas. Hoofdgerecht mixedgrill, 4 verschillende soorten vlees en alles was heerlijk van smaak en botermals. Dessert, vanille-roomijs met warme bosvruchten, zelden zo lekker ijs gegeten. Goede droge witte wijn. Dit restaurant heeft zich duidelijk verbetert en is een echte aanrader voor wie een avondje culinair en gezellig wil genieten en niet te duur uit wil zijn.

52. nyn 25 punten

Lekkerste knofloofsaus en brood van waar dan ook, leuke informele sfeer, lekker eten, niet duur... ik kom er bijna elke week. Jamjamjam!

53. Vlees was heerlijk mals, echt heerlijk! Jammer dat voorgerechten aan de dure kant zijn voor de kwaliteit. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Op de kant en klare carambert na geweldige avond gehad!

54. Pérféct écht zoals een bistro bedoeld is! Eindelijk met onze afdeling weer eens heerlijk gegeten! Bediening, sfeer, alles was super!
    Heren ga zo door! X.

55. Slechtste restaurant dat ik tot nog toe bezocht heb.
    Voorgerecht was slecht, garnalen in een soep (die voornamelijk bestond uit olie).
    Hoofdgerecht was afschuwelijk, vlees was van slechte kwaliteit en verschrikkelijk taai!(niet eetbaar)
    Sauzen die we erbij kregen waren te dik en niet lekker.
    De salades en aardappelen leken ook nergens op.
    Verder was de bediening niet professioneel.

Ik kom nooit meer terug.
    Ik raad jullie dit restaurant af!

3,6
  56. Wij waren enige jaren geleden al eens geweest (in Hengelo bij de opening).
    Nu met iemand anders geweest.
    De prijs-kwaliteitverhouding vind ik niet goed.
    Het vlees van mijn eetpartner was taai. (niet vers?)
    Zij heeft er wat van gezegd; werd niet serieus genomen.
    Mijn vis vond ik te nat, geen knapperig korstje.
    De aardappels vond ik taai.
    De wijn was lekker.
    83 euro armer; ik vond het meer 55 euro waard.

5,3
  57. m.k. 395 punten

Net als in Hengelo is dit restaurant in Enschede niet echt goed.

Ik heb allergieën en al het vlees was al kant en klaar en scherp gekruid. De salades waren ook al kant en klaar dus met rauwe ui erin.
    Het eten is erg duur voor kant en klaar en de kwaliteit is niet echt goed.

2,2
  58. Tevreden Klant

Het eten is in verhouding tot de prijs niet om te juichen.. Van een bistro verwacht je toch iets meer.. Laat ik het hier maar bij houden.

59. Heb hier regelmatig gegeten en vond het prima kwaliteit. De service en snelheid kan iets beter, maar het heeft me nooit zo gestoord. ALs je van veel vlees houdt wat mij betreft een aanrader.

60. Laatst mijn verjaardag hier gevierd. Wij zaten voorin bij de deur aan de ronde tafel. Wat duurde het lang. Telkens de aandacht vragen. En wat was de bediening slordig. Een echte afknapper! Mijn moeder had seté. Het was een spies met (niet gaar) vlees overgoten met pindasaus (zonder smaak). Mijn schoonbroer had een groentegerecht. Helaas was dit alleen een zak diepvries groente gebakken in gedroogde kruiten: Geen smaak en geen fantasie. Jammer.

1,5