1. R.vanBloemendaal

Vanavond (19 juni 2011) Bij restaurant Poppe gegeten (mijn man, dochter, schoonzoon en ik). Het was een gezellige avond, een voortreffelijke en vlotte bediening. Het eten was goed, vooral het vlees en de vis. Mijn eten was niet echt warm, en het garnituur (een klein schaaltje met nieuwe aardappeltjes in de schil en een even klein schaaltje met tomaten in sausje vonden we aan de magere kant. Te weinig qua variatie en qua hoeveelheid. Aan dat laatste werd wat gedaan, we kregen zonder er om te hoeven vragen nog 2 schaaltjes. Het dessert was heerlijk en de sfeer was goed.

Aan het eind van de avond kregen mijn man en schoonzoon een vaderdagkadootje van de zaak mee naar huis, dat bleek een flesje bier en...een afwasborstel te zijn. Op de parkeerplaats werd de borstel uitgepakt waarop we smakelijk hebben gelachen.