1. Verrassingslunchmenu à EUR 45 p.p. Wat een teleurstelling!
    Rauwe zalm met biet. Was niet lekker. Daarna een paar uiterst dunne en kleine plakjes beef. Dit smaakte prima. Dessert was een kaasplankje. Dat men hier EUR 45 voor durft te vragen. Staat niet in verhouding tot het lunchmenu dat overige gasten aten en dat voor EUR 17 op de kaart stond.
    Bediening was onverschillig. De deur stond open en het tochtte. De deur zelf een paar keer dichtgedaan waarna de bediening de deur weer open deed. Toen ik opstond met de bedoeling mijn jas aan te trekken, kwam men naar mij toe. Gevraagd om een andere plek of de deur dicht, of mijn jas aan. Men zou de deur dicht doen. Dit gebeurde echter niet. Na een poosje weer gevraagd te hebben werd de deur dichtgedaan. Er vlogen ook telkens fruitvliegjes.
    We hadden ons er erg op verheugd en dit was een grote teleurstelling. Jammer. Hier hoeven we niet meer naar toe.

3,2