1. We wilden na een strandwandeling een portie bitterballen en wat te drinken. De bediening sprak ons in het Engels aan. Houden we niet zo van, maar oke, je kunt niet op alle slakken zout leggen. De bitterballen stonden op de kaart, maar we kregen ze niet omdat dit pas na 18.00 uur kon (het was 17.15). Een borrelhap die je niet op borreltijd kan bestellen? Dat je die pas na 18.00 uur kon bestellen staat overigens niet op de kaart.
    Dan maar een Chardonnay en een bier (Vlissingse blonde) besteld. Moesten we daar 20 euro voor afrekenen. Bij navraag bleken ze voor een glas Chardonnay 12 euro te vragen.
    We zijn snel honderd meter verderop aan dezelfde boulevard gaan zitten waar een glas Chardonnay 5 euro kost.
    Schitterende locatie, maar de service en prijs/kwaliteitverhouding zijn ver onder de maat.