1. Fam Broeren

El Mundo… de naam zegt het al, De Wereld, maar het eten is ook werelds lekker… een aanrader om daar te eten… of te bestellen!

Ontvangst is warm, je voelt je thuis. Er zijn ook nisjes waarin je heerlijk kunt zitten.
    Eten was voortreffelijk. Als voorgerecht hadden we brood met smeersels, kippetjes, garnalen & calamares… om je vingers bij af te likken.
    Hoofdgerecht was zalm (aanrader) kip gyroscoop, kapsalon frikadel speciaal, gamba's..
    Je moet echt een lege maag hebben om alles op te kunnen eten.
    (Wij verontschuldigden ons dat we niet alles op konden.)

het toetje Dame blanche voor de heren was heerlijk met vers fruit als garnering.
    De dames konden er niets meer bij hebben.

Je krijgt blikjes drinken met een glas erbij, dat wil zeggen dat je echte merken krijgt en geen surrogaat cola zero, ice tea green, flesje spa blauw etc… gewoon TOP!

Bediening kan ietsje beter, maar zij was in opleiding en deed zeker haar best… vriendelijk was ze zeker wel. Dat is 'in the pocket! '

De eigenaar kwam er even gezellig bij en vertelde ons dat de inrichting aangepakt gaat worden.

El Mundo Team, Bedankt voor de goede zorgen. We komen zeker weer terug!