1. Cornelis Heystek

Wat jammer, de inrichting is kil en niet aantrekkelijk. Wij krijgen er geen warm gevoel bij. Ook de gerechten zijn niet verfijnd. Onvoldoende groente bij een klein stukje tarbot. Enkele takjes, wat men noemt, zilte groenten met wat algenmousseline die niet lekker is en alles veel te veel op smaak gebracht met zout en peper. De koolhydraten ontbreken en moeten apart worden besteld, maar een desembroodje van 200 gram met algenboter voor €8,50 is toch echt buiten proporties. Dit afbakbroodje kost bij de Jumbo €0,94. De bediening haalt bij de uitleg de hoofdgerechten van de menu's door elkaar. Ook moet je per fles water €4 betalen, terwijl het behandeld kraanwater is. We betaalden voor twee flessen €8, daarom: graaiflatie. Verder is de trap naar het toilet levensgevaarlijk en stijl. Ook buiten het restaurant staan de bouwhekken er nog en er zijn voor mindervaliden gevaarlijke op- en afstapjes. Het nagerecht was met lambada-aardbeien met algenijs. Dat zijn de lekkerste aardbeien die er zijn, maar waarom twee aardbeien in kleine stukjes worden gesneden en in een siroop worden geserveerd met sabayon en crunch en dat voor €10,50, ontgaat ons. Tenzij dit bedoelt is om dikke winst te maken. Dit alles wordt geserveerd in een coupe, die in de jaren ‘60 niet misstond. Kortom, wij vonden het geen succes en niet voor herhaling vatbaar.