1. Bibi Babbel

Sushi was lekker. Warme gerechten prima. Kregen bij elke ronde niet alle bestellingen.

Chocolade taartje was er niet meer. Zou een ander dessert krijgen maar die kwam maar niet. Gauw ander dessert besteld toen kregen we eindelijk wat we eigenlijk toegezegd zou krijgen.

Steeds lang moeten wachten op de bestellingen, zelfs na moeten vragen waar het bleef. Was hier eerder in februari geweest, toen was de bediening beter. Had de vrouw toen ook een flinke fooi gegeven. Maar nu dus niets gegeven.

Bediening kan socialer, mijn nicht uit Australië vroeg of de ober een foto wilde maken, werd afgewimpeld dat hij het druk had. Werk van 1 minuut. Terwijl we zagen dat hij aan de bar wel tijd had om te praten. Nee dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Toen heeft een klant van een ander tafel de foto voor ons gemaakt. Bedankt hiervoor.

De kaart was ook veel beperkter dan van andere All you can eat Sushi restaurants. Ze hebben wel witte rijst maar geen Nasi goreng.

Nee de service viel ons nu tegen.
    Het ligt er dus aan wie op de dag komt werken.

Hebben zalm besteld kregen net 2 cm zalm op het bord, terwijl de foto op het tablet een zalm van minstens 12 cm lengte liet zien.
    Het leek net of ze door hun voorraad zijn. Jammer, denken niet dat we hier weer komen. Geen aanrader dus.
    Service krijgt van ons een 3
    Sfeer 6