1. Wat een SLECHTE tent! Op doorreis wilden wij wat eten. Gereserveerd via website. Er staan hier kinderen te serveren. Bij het tafel indekken worden er lege waterglazen gebracht. Ik bestel een rode wijn, mijn tafelpartner een biertje. Ik wil een flesje kraanwater bij mijn wijn, krijg ik niet. Ik moet een fles merkwater bestellen. Wat?!? Op de drankkaart staat geen prijs voor één fles water. Waarom die lege waterglazen? We bestellen voor 2,50 een salade maar door dat waterverhaal is onze avond verpest en willen we naar huis. Dus geen toetje. Bij afrekening wordt er doodleuk verteld dat de salade van 2,50 is verrekend met het niet gegeten toetje. 2 toetjes totaal 2,50???
    Wat een SLECHTE tent. Volgende dag bel ik naar het hoofdkantoor. Ja, zo is onze formule... Klanttevredenheid? Gastvrijheid? Nee, deze formule is uitbuiting van personeel, maximalisatie van de winst! Heeft niks met een gezellig avond eten te maken. Ga hier NIET eten! Zeg het voort!