1. Gerda van den Berg

Wij hadden bedacht om samen voordat de lich'jes avond'' van start zou gaan om bij Italiano een lekkere pizza te gaan eten.
    Echter onze pizza, en wij hebben dit ook gemeld aan de serveerster welke ons vroeg of alles gesmaakt had, zeiden wij nou niet echt.
    De pizza met alle respect lijkt wel op een Oetker pizza, met ingrediënten en alles erop zo in de oven en zo op je bord.
    De fijne krokante smaak van de bodem welke je bij een goede pizza bakker proeft was niet lekker, en ook de verfijnde smaak van de ingrediënten ontbrak.
    Er hoeven natuurlijk geen TL lampen te hangen, maar de verlichting was eigenlijk te donker voor de menu kaart, je zag verschillende mensen de zaklamp van hun tlf gebruiken, de verlichting zou wel goed zijn als je alleen een borrel zou drinken dan zou die prima zijn.
    Overigens zagen wij later pizza's voorbij komen die duidelijk meer op een echte pizza leken??
    Jammer hóór, Pizza Italiano was ooit zo goed..........