1. Het eten was echt heerlijk! Maar werd helaas als lopende band werk(strak achter elkaar aan) geserveerd. Mijn 2e glas rode wijn werd erg koud geserveerd, ik gaf dit aan en kreeg een nieuw glas welke precies zo koud was terwijl de serveerster overtuigd hem bracht dat deze wel op kamertemperatuur zal zijn?!. Vervolgens kreeg ik opmerking dat ik het glas maar zelf op temperatuur moest laten komen. Helaas, jammer dan, het was niet anders😳
    Ter afsluiting vroegen we een kop koffie en kregen er (ongevraagd) nog een kop koffie een tableau bonbons bij, waarvoor we €30, - dienden af te rekenen. Dit hadden ze minstens toch kunnen vragen, nietwaar? En de sfeer van het interieur heeft meer weg van een graftombe dan een smaakvol ingericht sterrenrestaurant. Ik keek richting entree naar kale grijze wanden en er ligt donker marmerprint tapijt, het vaasje met gedroogd riet op tafel brengt iets van sfeer. Krijg het idee dat ze nog teren op hun goede naam, maar het behoorlijk achterhaald is. Op het eten zelf na, dat was ronduit heerlijk.

6,3