1. Na een super positieve ervaring bij Eten & Co vorig jaar, had ik voor 10 personen gereserveerd voor 29 november.
    De verwelkoming en uitleg was perfect, maar over het verdere verloop van de avond kon ik niet tevreden zijn.
    De kwaliteit en het aanbod (lege schalen) van het eten was niet wat we na de eerdere ervaring verwacht hadden.
    De lege borden bleven steeds op de tafels staan, het opruimen was slecht geregeld. Later op de avond namen we zelf het initiatief en zetten ze op de tafels achter ons.
    Op de vloer naast ons bleven etensresten (vla of iets dergelijks) liggen, niet smakelijk.
    Jammer van dit, maar ondanks deze negatieve ervaring hebben we er toch een gezellige avond van kunnen maken.
    Tot slot, hier ga ik nooit weer eten, ik schaam me dat ik deze eetgelegenheid heb gepromoot bij de rest van ons gezelschap.

2,9