1. Slechte ervaring. Wij werden 20 minuten voor tijd op een erg onvriendelijke manier weggestuurd. Wij waren met een groep van 10 man inclusief kinderen. De eerste arriveerde met zijn kinderen 20 voor 5 en betaalde meteen voor de gehele groep. Er moesten nog 6 personen komen. Ze hebben toen een waterfles opgehaald en rustig gewacht tot het gezelschap compleet was. Het gezelschap was compleet om 17:00, toen begonnen we ook met eten. BLIJKBAAR gaat de twee uur tijd in wanneer de eerste van de groep gearriveerd is. Wij werden ineens 20 voor 7 weggestuurd op een erg vervelende toon. Wij moesten meteen onze spullen pakken en vertrekken, want de tafel hadden ze nodig voor de volgende groep. Dit is best bijzonder aangezien ik de tafel van 17:00 tot 19:00 gereserveerd had.

Conclusie: Voor deze prijzen is de service slecht en ongepast. Een avond die als leuk ervaren had moeten worden eindigde abrupt met veel frustratie.