1. Regelmatig gingen we naar Domburg (vanuit onze woonplaats Gapinge) speciaal voor zo'n lekker ijsje.

Willen gaan zitten en dan komt al meteen een serveester: Wilt u wat bestellen?". We zeiden eerst toch even de kaart te willen bekijken. En.... is de ijskaart veranderd, van een mooie, opvallende kaart naar een standaard ijskaart, simpelheid troef dus. Dus vragen we om de oude kaart. Die was er niet meer. En zelf je ijsje samen stellen dan? Nee, dan kon ook niet meer! En dan de wijze waarop de ijsjes nu opgediend worden, veel minder dan voorheen. In tegenstelling tot de prijs want die is flink verhoogd! De sapjes - voorheen toch heerlijk vers - zijn ook een stuk minder. Mensen naast onze tafels klaagden ook al daarover.

We vroegen binnen of er een nieuwe eigenaar in zat maar dat was blijkbaar niet zo.

We zijn lange tijd een regelmatige klant geweest maar rijden voortaan niet meer om voor een lekker ijsje.

Voor ons was de Ijsvogel een van de leukste (en lekkerste) plaatsen voor en echt goed ijsje, nu niet meer.

Jammer!

3,4