1. Via een groupon aanbieding onlangs hier het 9 amuse-gangen-arrangement mogen nuttigen.. Dus "vooraf/ogenschijnlijk" voor een redelijke prijs, en best wel prijzenswaardig, dat een doorgaans prijzig sterren restaurant -zodoende- de toegankelijkheid voor een ieder betaalbaar maakt...

Onze 'culinaire' verwachtingen -zonder voorafgaande recensies van anderen te hebben doorgenomen- waren misschien danook enigszins -te- hooggespannen, immers een Michelin-ster krijg je niet zomaar toch, dat belooft veel goeds.. Nu enkele weken later, kan ik me eigenlijk nog maar weinig echt uitzonderlijks herinneren van de meerdere vis/vlees gangetjes, behalve dan dat het ene hapje ietwat verrassender en/of smakelijker was dan het andere, jazeker, stuk voor stuk mooie plaatjes om te mogen aanschouwen, want ja, het oog wil ook wat, maar de verwachte smaaksensatietjes pakten dus minder uit, schommelend zo ergens tussen de zeven en negen, met de toetjes wel als overheerlijke toppertjes!

Service en sfeer bevielen ons zeer wel, welliswaar vrij dicht opeen gezeten voldoende 'privecy' en idd. erg leuk, die achterwand met al die tekeningen en schilderijtjes..

Nb. met het OV blijkt Blokzijl/Kaatje weekends onbereikbaar te zijn (en midweeks kom je er na 7en 's avonds ook niet meer weg..) Bijzonder plezierige x-tra 'service' danook, dat we onze weekend lunchafspraak met een weekje -last minute- mochten verplaatsen, toen we eerst dus echt niet verder dan Steenwijk kwamen, ai.. (Geen OV, noch Taxi of Huurfiets te verkrijgen..)

Absoluut minpuntje was wat ons betreft ook -zie andere recensies- natuurlijk, dat veels te dure tafelwater (6 per fles..) naast de al prijzige wijntjes.. Ja, die zgn. bijpassende halve glaasjes wijn ook voor 6 (terwijl volle glazen voor 9..) schrokken wij ook beetje van.. (5 zou meer passend geweest zijn..) Wij vonden de wijn/spijs kombinaties sowieso wat vaagjes.. Enfin, al met al was de eindafrekening -naast die vooraf al aangeschafte, nou ook niet bepaald goedkope grouponbon- voor wat water en de wijntjes best nog wel aan de prijs, beetje duur grapje voor het gebodene, haha..
    Maar leuke belevenis, zo voor een keertje!

1. Graag zou ik achter huurfiets.. te verkrijgen.. geplaatst willen mogen zien..
    Bvd !

2. Hey Rudi!

Ik heb 'te verkrijgen' toegevoegd aan jouw recensie.

Groetjes Rianne

3. Mijn hartelijke dank hiervoor !