in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Gisteren weer eens heerlijk gegeten bij Rhodos, de chef kan toveren met kruiden, heel bijzonder! En de gastvrouw zorgde als altijd voor de sfeer, je waant je in Griekenland!
    Een aanrader!

Vorige recensies van Hans en Lenie

• Vandaag weer eens heerlijk gegeten bij Rhodos. Deze keer lieten we ons eens verassen, zo proef je ook eens dingen die je anders nooit zou bestellen, zoals inktvis, deze was heerlijk!
    De ontvangst is altijd uiterst hartelijk en de nieuwe Griekse serveerster is een aanwinst, past helemaal in de sfeer van het huis. We hebben inmiddels alle familie en vrienden al meegenomen en ze willen allemaal voortaan vaker gaan! Niets dan lof!!

• We komen al jaren regelmatig eten bij restaurant Rhodos en we hebben nooit anders ervaren dan topkwaliteit! Ze doen hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken en ze een fijne avond te bezorgen. Voor prijzen die niet hoger zijn dan bij andere "Grieken" krijg je uitsluitend het beste; Livar vlees, heel goede wijnen, illy koffie en huisgemaakt gebak. We hebben al veel vrienden en familie meegenomen en iedereen is even enthousiast!

Hopelijk zetten ze hun zaak nog lang voort...

• Onze interesse was gewekt door het Livar vlees op de menukaart. Onlangs zijn we voor de eerste keer gaan eten.

Het eten was inderdaad voortreffelijk, vooral de eigengemaakte tiramisu was tongstrelend! De gastvrouw is geweldig. Toen we naar huis gingen hadden we het gevoel een fijne avond bij vrienden te hebben doorgebracht.

Gastvrijheid met een grote (zachte) G!