in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Mirella

Wij zijn op een maandag avond gaan eten bij Rhodos. We waren hier nog niet eerder geweest en hebben al verschillende Griekse restaurants uitgeprobeerd in de afgelopen jaren, in verschillende steden.
    Ik kan niet anders zeggen dat we fantastisch lekker eten hebben geproefd en dat dit restaurant tot nu toe het beste restaurant is, in onze beleving.
    Het voorgerecht was wel heel veel en zo lekker dat het eigenlijk jammer was dat het op was. Ik had de gehaktballetjes in tomatensaus. Het is ook mogelijk om het voorgerecht te delen.
    Het hoofdgerecht was ook super lekker.
    De sfeer is fijn. De eigenaresse bediende ons, een lieve vrouw die mij uitnodigde om de wijn te komen proeven voordat ik zou kiezen welke wijn het zou worden.
    Af en toe werd de muziek goed hard gezet en zong zij hard mee. Dit heeft ook zo zijn charmes :-)

We prijzen dit restaurant van ganser harte aan.

Hartelijk dank voor de gezelligheid, de liefde en het heerlijke eten.
    Tot ziens!!