in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Na enkele jaren in het buitenland te hebben gewoond zijn wij nu voor een korte periode weer terug in ons "Limburgse" land. Om ons zelf weer eens culinair te laten verwennen hadden we een afspraak gemaakt bij Grieks restaurant Rodos in Weert. Wat we hier hebben beleefd is ons nog niet vaak overkomen, onze smaak papillen werden optimaal geprikkeld door verse en heerlijk gekruide producten. We hadden gekozen voor de scampi als warm voorgerecht, wat is dit een mooi gebalanceerd gerecht, je hebt de neiging om het restant aan begeleidende saus uit het kommetje te likken. Als hoofdgerecht had mijn echtgenote lamskoteletjes en ik koos voor de grilschotel. Ook deze gerechten waren weer super gekruid, wat een beleving! Chef, bedankt voor deze mooie ervaring en willen zijn vrouwtje veel sterkte toewensen met de herstelperiode nadat zij jammer genoeg te maken kreeg met een Corona besmetting. Jullie hebben zoals vele collega's de negatieve ervaring ondervonden dat ondernemerschap niet altijd gemakkelijk is, maar hebben wel getoond dat hard werken in combinatie met een "Goede prijs Kwaliteitsverhouding" het overleven meer dan waard is! Wij wensen jullie een goede gezondheid en veel succes. Als we weer terug zijn in Limburg dan komen we weer graag genieten van jullie culinaire hoogstandjes. Bedankt, Paul en Noi