1. G. Schaafsma

Heel lekker gegeten. De amuses vooraf waren gevarieerd en gaven ons de tijd om even rond te kijken. Veel gasten zaten bij ons in het hotel vlakbij het restaurant. De bediening was attent en persoonlijk. We hadden een 4 gangen-menu met heerlijke kabeljauw en vervolgens een nog lekkerder cannelloni (twee hele dunne laagjes) met brasem. Ik wist niet dat brasem zo lekker kon zijn. Gang 3 was kalfsvlees met jus en verschillende biologische groentes, waaronder asperge. Het lekkerst was de wortel. De riesling bij het voorgerecht en de rode wijn bij het hoofdgerecht pasten goed (we hebben de bijpassende wijnen bij een aantal gerechten genomen en niet het hele wijnarrangement). Het toetje was aardbeien met ijs, maar dan door de kok heel creatief verwerkt en opgediend.

Tot slot hebben we gekozen voor de Ethiopische koffie, met een heerlijke verassing, een chocolade"toetje" met daarin verstopt een kogel. Dit was een bijzondere afsluiting van een geslaagd etentje.