1. Hoewel we al hadden vernomen dat de service bij het restaurant niet meer was zoals wij gewend waren, wilden we toch nog een poging wagen.

We reserveerden een tafel. Duidelijk uitgelegd welke tafel. Dat was nooit een probleem en nu bij het reserveren ook niet. Toen we op de avond van de reservering ons meldden werd ons medegedeeld dat de tafel niet beschikbaar was. We konden in de tuin plaats nemen. Dat wij een specifieke tafel gereserveerd hadden en dat er bij het reserveren alleen maar werd opgemerkt dat dat geen probleem was, daar had Huis Vermeer geen boodschap aan. Wat een leuke avond had moeten worden werd door toe doen van Huis Vermeer volledig de grond in geboord.

Hierop heb ik de eigenaar gemaild met het verhaal van hier boven. Hierop reageerde de eigenaar met de vraag of ik mijn telefoonnummer wilde doorgeven. Dat heb ik gedaan.
    Maar ik werd niet terug gebeld. De eigenaar heb ik een week de tijd gegeven. Toen heb ik hem zelf gebeld. Tijdens dat gesprek gaf de eigenaar aan dat ondanks een specifieke tafel reservering het aan hem was of dat uiteindelijk werd gehonoreerd. Hij kon geen rekening houden met de wensen van zijn klanten. In zijn eigen woorden: "Een klant kan wel van alles willen maar als ik daar aan tegemoet moet komen dan kan ik geen zaak runnen". Ik wilde zeggen dat het dan wel fijn zou zijn dat een klant hiervan op de hoogte mocht worden gebracht. Hier kreeg ik echter geen mogelijkheid toe want ik moest de eigenaar laten uitpraten. Op mijn laatste vraag of ik alsnog een specifieke tafel op een door hem gewenst moment kon reserveren antwoordde hij bot "Neen". Met de toevoeging dat ik geen idee had van hoe het momenteel in de horeca toeging. Ik heb hem sterkte gewenst met zijn zaak. Maar voor mij is hij zelf van het voetstuk afgestapt waar ik hem kennelijk ten onrechte op had gezet. De goede herinnering van weleer zijn nu helaas overgoten met een wrange smaak.