in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Caroline

We hebben weer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Op advies van de lieve gastvrouw dorade genomen. Dat was een topkeuze, grote vis, perfect gebakken en gekruid en met een fijne citroenmayo. De omlijsting met zelfgemaakte friet, rijst en salade maakte het af. Aanrader! We komen gauw weer terug.

Vorige recensies van Caroline

• Caroline en Leon

Vandaag mocht het weer! Naar ons favoriete Griekse restaurant Rhodos geweest. We werden weer zo hartelijk ontvangen door de gastvrouw! We hadden als voorgerecht samen filodeeg met spinazie en feta, héérlijk zo uit de oven op ons bord. Prachtig opgemaakte schaal want ook daar wordt aandacht aan besteed. Daarna als hoofdgerecht voor mij een prachtige schotel met heel veel verse gegrilde zalm op een bedje van pasta en lekkere salade erbij. Voor Leon een Lazarushapje: heel erg mals gebakken varkens-en ossenhaas in licht pikante paprikasaus. Ook dat gerecht was fantastisch! We kregen nog een drankje van het huis en zijn supertevreden naar huis gegaan. Het was weer een feestje om daar te eten!!

• Carolaina

Het eten is fantastisch, met liefde bereid en dat proef je! Heerlijk vers vlees en verse vis, mooie porties. In deze tijden alleen afhalen maar de sfeer is altijd prima. Hartelijke ontvangst waardoor je je meteen thuis voelt. Voor ons is Rhodos al jaren het beste Griekse restaurant van Weert.