Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Zevenhuizen 6, 5595 XE, Leende

1. Een memorabele avond na een bezoek aan het kleine en zeer sfeervolle "Sabero" alwaar de chef achter het fornuis staat en de gastvrouw in alle rust de zwarte brigade leidt en ook nog als uitstekende sommeliere optreedt met mooie trouvailles. Het 5 -gangen-menu was adembenemend en van een extreem hoog culinair niveau, we vielen bijna van onze stoel van verrukking. De prijs-kwaliteit is hier uitstekend, zeker in vergelijking met de concurrentie en een (aldus Michelin) omweg meer dan waard. Voor de fijnproever komt alles aan bod: oester, Noordzeekrab, langoustines (waww wat een saus, kan ik daar een liter van meenemen?), Tarbot, eendelever en een prachtig dessert. Perfecte cuissons maar vooral ook een flinke Aziatische inslag in (bijna alle) gerechten, de moderniteit niet schuwend. De wijnen zijn top, we genoten bij de langoustines van een volle, boterachtige witte Rioja (tempranillo-druif) met vanille-tonen. Ook bij dessert een voltreffer: een lokale wijn uit Thorn 2016, super! En de rekening? Die valt, zoals al aangegeven, reuzemee. De absolute top van Nederland in Roermond, wat wil een mens nog meer.