1. Gisteren met mijn vriendin (voor haar verjaardag) bij ‘t Zusje geweest in Doetinchem. Waar ik achteraf zo’n spijt heb gehad dat ik mij bijna schaamde dat ik haar naar zo’n gelegenheid gebracht had.
    Sorry hoor, maar wat vond ik dit een afgang. Wij werden al bij aankomst naar boven gedirigeerd wat achteraf bleek als je daar zit dat je van de meeste “tapas” die je kreeg na ruim een half uur bijna koud geserveerd kreeg. Als je je drankje op had stonden ze gelijk weer aan je tafel om weer bij te kunnen schenken maar als je het lijstje in de houder had gezet liepen ze extra niet kijkend weg, maar bestellijstje meenemen ho maar. En als ze het mee namen duurde het ruim een half uur tot drie kwartier voordat we onze bestelling kregen. Nee en nog eens nee ik vond dit minimaal, geen aanrader absoluut niet.
    Zo jammer ik had hier een hele andere voorstelling van, ga voor dit geld liever naar een GOED restaurant waar ik waar voor mijn geld krijg.

1. Heel herkenbaar, zelfde soort ervaring gehad vd week! Vreselijk! Beschamend slecht en inderdaad nooit meer!