1. Judith Van Der Star

Wát een feestje was de ‘Lazy Sunday Lunch’ bij Parkheuvel. Van ontvangst tot het einde was het perfect!
    We werden heel hartelijk ontvangen en naar een prachtige tafel met uitzicht op het water begeleid. Een belevenis op zich. We begonnen met een glaasje goede champagne en bijzondere amuses om al lekker in de stemming te komen. En vanaf daar was elke gang een belevenis en een feestje op zich. De wijnen waren perfect gekozen bij de gangen en kwamen met een persoonlijke en mooie aankondiging van de sommelier. Iemand met passie voor zijn vak. We kregen het 5-gangen menu met bijpassend wijnarrangement en werden compleet in de watten gelegd. De timing was perfect, de aandacht heel persoonlijk en het eten: subliem. Wat een fantastische manier om je zondag door te brengen. Om de gerechten hier omschrijven zou ze te kort doen. We aten in grote lijnen ingemaakte koolrabi met krab, Wagyu beef tartare, tarbot, ree en een dessert van mango & passievrucht. Maar bij iedere gang werden we verrast en keken we elkaar verrukt aan. En dat is precies wat je wil als je in een sterrenrestaurant luncht. Dat je hoge verwachtingen waargemaakt worden. Hier werden ze overtroffen. Bedankt team Parkheuvel voor een geweldige zondag die we niet snel zullen vergeten!