1. Christina Kosse

Ik/ wij zijn zéér terleurgesteld, drie weken van te voren gereserveerd voor 12 personen en bij verteld dat er drie rolstoelen erbij waren die breed.
    Afgelopen nog even gebeld en aangegeven dat er nu 14 personen waren en nog even benoemd dat wij graag aan een lange tafel achterin wilde zitten ivm met brede rolstoelen. Er werd wel aangegeven dat wij een tijdvak hadden van 18.00-20.00 Uur Prima.
    Komen afgelopen zaterdag en worden we naar tafels geleid die los van elkaar staan met banken erachter (kon dus niet verschoven worden.
    Toen iedereen er was (18.10) zijn wij begonnen om 19.30 Werd er gevraagd of wij zorgden om 19.45 Vertrokken! Dit omdat er gasten vroeg waren en vanaf dat moment was de klok gaan lopen. ONGELOFELIJK. VRESELIJK zoals er met je wordt omgesprongen. De drie rolstoel personen moesten buiten wachten dat de busjes er waren!