1. Marian de Wilde

Vanmiddag geweest en het weer was een beetje onvoorspelbaar, we wilde graag voor het restaurant zitten onder de luifel, terwijl we eerst op het plein van bellamy zaten. Dat kon… maar alleen aan de 2 persoontafel half onder de luifel en de keuken was pas 17.00 Uur open. Oke, geen probleem. Toch waren we wat teleurgesteld omdat dat ene tafeltje tegen de muur ons heerlijk leek om daar te mogen eten. Ook als het zou gaan regenen zouden wij direct in de regen zitten aan dit 2 persoonstafeltje. Dus hopen dat het droog bleef en braaf wachten tot we konden bestellen. Wat gebeurt er met dat ene tafeltje, daar gaan 3 mensen zitten met een los meeneemijsje en bestellen verder niets, daar word niets van gezegd. Oke… Nadat deze mensen opstonden worden er 2 mensen naar dat bewuste tafeltje gestuurd vanuit het midden (waar ook wij eerst zaten) en die wilden wat eten, want het kon wel eens gaan regenen. Nou ja, dat deed pijn want wij waren veel eerder en wij mochten daar niet zitten. Wij zijn weggegaan en hebben heerlijk op een ander adres gegeten, dit klopt toch niet! En dat allemaal door die ene jongen die het niet naar zin had op zijn werk, dat was duidelijk. De anderen waren harstikke vriendelijk en correct. Die rotte appel moet eruit! Zo ga je niet met je klanten om!