1618 Steaks & Burgers in Vlissingen

1618 Steaks & Burgers laten bezorgen?

Online eten bestellen

1631981933 83
1667193811 78
1689201234 67
1711208657 73

1. Eten was prima, niet spectaculair. Kogelbiefstuk was niet echt warm helaas. Voor die prijs mag je eten wel goed warm zijn, toch?!
    We kwamen met ons dochtertje die op een bepaald moment verschoond moest worden. Blijkt er in de toiletten geen verschoon mogelijkheid te zijn. Eerste personeelslid had geen idee of er überhaupt een verschoonkussen was. Tweede personeelslid was hierin erg laconiek, ik moest maar even achterin de zaak verschonen. Ik vond daar een paar werkschorten die ik als kussen heb gebruikt om mn dochter op te leggen, anders had ik haar gewoon op tafel moeten leggen… heel bijzonder.

6,1
  2. Altijd met veel plezier en goed gegeten! Sinds vandaag is eten zonder telefoon niet meer mogelijk!? Via een QR code dien je je bestelling (prijzen behoorlijk gestegen en erg onoverzichtelijk!) Door te mailen naar... de keuken? centrale site? thuisbezorgd.nl? Dan wordt het blijkbaar aan tafel (ipv thuis) bezorgd. We hebben het niet meer uitgeprobeerd, maar zijn maar naar de Griek gegaan, waar je nog normaal kunt bestellen en bediend word. 1618 wordt bij deze van onze kaart geschrapt!

3. Fijne leuke bediening. Ribbetjes heb ik wel eens lekkerder gegeten. Saus een soort barbecuesaus lag er te dik op en smaakte niet lekker. Overig eten prima in orde. Digitale kaart aanpassen, loopt niet synchroon met daadwerkelijke kaart. Zeker een zaak om nog eens te gaan eten.

4. 21Mei hapje wezen eten en kwaliteit philley steakburger en fish was oké maar half koude frietjes, erg jammer. Wat kun je verpesten aan crème brulee? Het leek net dunne vla uit een pak! Het was druk en problemen met personeel maar laat dan geen mensen meer binnen om te eten. Voor ons was het de laatste keer, na meerdere keren te hebben gegeten daar.

5. Jurgen/ Sonja

Een allerbeste baas welke meedenkt, en culinaire ongemakjes prettig oplost met de klant!! Chapeaux!! 10+
    Je bent nog altijd welkom in Tilburg op de kermis 😉
    Met vriendelijke groet, en zet hem op!!!
    Jurgen en Sonja

6. Sfeer weinig, bediening iets te vrij, je en jij waar u meer op zij plaats is. Eten viel een beetje tegen, was niet slecht maar acceptabel, hadden goede verhalen gehoord, kunnen deze helaas niet delen. 2× Fish and chips, de Fish was alles behalve vers, diepvries. Wel te eten, maar veel meer ook niet.

7. Marian de Wilde

Vanmiddag geweest en het weer was een beetje onvoorspelbaar, we wilde graag voor het restaurant zitten onder de luifel, terwijl we eerst op het plein van bellamy zaten. Dat kon… maar alleen aan de 2 persoontafel half onder de luifel en de keuken was pas 17.00 Uur open. Oke, geen probleem. Toch waren we wat teleurgesteld omdat dat ene tafeltje tegen de muur ons heerlijk leek om daar te mogen eten. Ook als het zou gaan regenen zouden wij direct in de regen zitten aan dit 2 persoonstafeltje. Dus hopen dat het droog bleef en braaf wachten tot we konden bestellen. Wat gebeurt er met dat ene tafeltje, daar gaan 3 mensen zitten met een los meeneemijsje en bestellen verder niets, daar word niets van gezegd. Oke… Nadat deze mensen opstonden worden er 2 mensen naar dat bewuste tafeltje gestuurd vanuit het midden (waar ook wij eerst zaten) en die wilden wat eten, want het kon wel eens gaan regenen. Nou ja, dat deed pijn want wij waren veel eerder en wij mochten daar niet zitten. Wij zijn weggegaan en hebben heerlijk op een ander adres gegeten, dit klopt toch niet! En dat allemaal door die ene jongen die het niet naar zin had op zijn werk, dat was duidelijk. De anderen waren harstikke vriendelijk en correct. Die rotte appel moet eruit! Zo ga je niet met je klanten om!

8. We hebben vooraf een reservering gemaakt voor negen personen maar er was een klein misverstand maar dit werd gelijk heel goed opgelost door het personeel. We hebben echt heerlijk gegeten en komen zeker keer terug. Fijn personeel en goed eten biefstuk zeer mals en spareribs echt heel lekker.
    Complimenten.

9. Mulders - Molle

Afgelopen weekend Vlissingen bezocht met ons tweetjes. Wij hebben hier heerlijk gegeten op deze locatie in hart van de stad. Bruisende gezellige boulevard. Bediening was perfect, zeer attend en vriendelijk. Menu en drankjes ruime keus (lekkere cocktails, spare ribs en scampies). Echt een aanrader. Johan & Herna, Den Bosch

10. ontevrede klant.

De bediening was oke! Verder waren er amper klanten op een zaterdagavond (2 tafels). & Ik snap nadat wij hier gegeten hebben precies waarom. Dit restaurant mag zich geen steakrestaurant noemen. Iedere week eten wij steaks in verschillende restaurants maar dit. Dit hebben wij nog nooit geproefd. De steak (wij bestelde welldone) deze was zwart en verbrand. De steak kregen wij amper weg gekauwd & konden daarom geen gesprek voeren omdat wij te druk waren met het kauwen op onze steak. De pepersaus is misselijkmakend zelfs de kant en klare pepersaus van knorr uit een pakje overtreft deze. Na twee happen hadden wij het dan ook wel gezien. De frietjes waren ook evenals de steak niet lekker wat ik me afvraag is hoe je frietjes kunt verpesten? Kortom de rekening van 52.70 Voor twee steaks vier drinken & wat brood is letterlijk weg gegooid geld na onze rekening voldaan te hebben moesten wij nog €15. - Eten in de shoarmatent wat duizend keer lekkerder was als 1618. Kortom bespaar u geld en ga naar een echt restaurant toe.

Met vriendelijke groet.

1,8
  11. Fam. Hiemstra

Fijn restaurant, lekker gegeten, prima bediening. We komen zeker terug!

12. Vrijdag avond hier wezen eten het was weer al een jaar geleden dat we hier waren toen waren ze er pas mee begonnen dus alles was nog nieuw maar toen vond ik het ook al goed ondanks de opstart problemen maar nu zijn ze alleen maar beter geworden goed personeel heel vriendelijk we hebben echt heerlijk gegeten voor een mooie prijs ga zo door en wij komen zeker terug.

13. Peter van gent

Een van de betere 12uurtjes gegeten.
    Dan wel de beste.
    Niet het gewoonlijke maar apart.
    Geweldig.
    Prijs/kwaliteit uitmuntend.

14. Wat een geweldige zaak zeg.
    Heerlijke burgers, vriendelijke bediening en betaalbare prijzen.
    Wij gaan zeker vaker hier eten.
    Aanrader ++++++++++++

15. Heerlijk gegeten, goede bediening en niets is teveel voor het personeel.

16. Raymon Sinnaiah

17. Heerlijk gegeten en de bediening was top.
    1618 Steaks & Burgers is een grote aanwinst voor Vlissingen.
    Hier komen we graag terug!

18. Wij hebben hier vanavond gegeten. Eten was echt heerlijk en het zag er allemaal mooi uit. De bediening probeerde alle puntjes op de i te krijgen en dat ging ze goed af! Kortom wij hebben een hele leuke avond gehad en we komen zeker terug. Bedankt!

19. Een lekker 3 gangenmenu gegeten. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Hele vriendelijke gastheer! Leuke sfeer en lekker eten.

20. Mevr. Handschoen

Avontuurlijk en lekker gegeten! Leuke manager en bediening. Een aanrader!

21. Desi 22 punten

Prima gegeten! Sympathieke vlotte bediening, heerlijke gerechten. Kortom: hier komen we graag terug!

22. Yessssss, super 1618-burger! Lovely.
    Fijne bediening en lekker losse sfeer. Hier kom je graag terug!

23. Super goed gegeten! Geweldige hamburgers, geweldig personeel!

24. Heerlijk gegeten met topbediening!
    We komen zeker een keer terug!

25. We hebben heerlijk gegeten! Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht waren erg goed. Sfeer was fijn. Het is een mooie zaak en gezellig om daar te eten.
    We komen zeker nog eens terug!

26. Gisteren met een vriendin hier heerlijk gegeten, was een social deal 3 gangen menuutje maar het was echt ruimschoots voldoende en erg lekker!
    Ook de bediening was erg goed en de ambiance super…
    Het enige wat we misten was een schaaltje rauwkost bij het hoofdgerecht!
    We komen hier zeker nog eens terug!

Eten&drinken 8 Sfeer 8.5
    Service. 9 Prijs/kwaliteit 8.5

27. Verschillende keren gegeten hier, zowel diner als de lunch.
    Veel keuze op de kaart, wat vooral fijn is met meerdere mensen.
    Kwaliteit is erg goed. Eten gaar en warm.

Het is een fijn restaurant waar ze luisteren naar je wensen qua eten,
    Prijs is goed al zijn sommige gerechtjes in onze mening in verhouding anders geprijsd.

In het restaurant is het ook leuk om gezellig te borrelen, met bv het luxe broodplankje.

Bediening is vriendelijk en gastvrij.

28. Het was echt super.
    Erg lekker gegeten, bediening was geweldig.
    Prijs/kwaliteit verhouding prima.
    Een aanrader ik kom hier zeker snel weer terug.

29. Hier afgelopen zaterdag een zeer goede burger gegeten. De 1618 burger is zeker een aanrader! Goede sfeer, gezellige eigenaar en vriendelijke en enthousiaste bediening. We komen zeker nog eens terug.

30. Vandaag voor de 2e keer gegeten. Weer voor de zalm en spareribs gekozen, beide echte aanraders! Super gezellige tent, top eten en heerlijke sfeer. Wij komen zeker vanuit Brabant weer terug!

31. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Lekkere malse spare ribs en frietjes. Super bediening. Weten wat ze doen. Dit noemen wij echte service. Wij komen zeker terug!

32. Na een kwartier nog steeds geen bediening op het terras, pas nadat iemand het ging vragen, kwam er met een aantal minuten een jonge man. 2 biertjes besteld, ook dat duurde erg lang, 1 van de 2 glazen was nog vies. Verder niemand gezien, hadden gewoon zonder te betalen weg kunnen lopen, maar braaf naar binnen gegaan om te betalen, de jonge man had blijkbaar moeite met de kassa en verwachte óók nog eens een fooi te ontvangen, nou dacht het niet!
    Met dit personeel red je het niet, vrees ik, jammer hoor.
    Ik geef 0 sterren, maar dat ging niet😣

1,2
  33. Hier heerlijk gegeten met mijn vriendin. Over de sfeer is goed nagedacht en het eten zeer smakelijk. We komen zeker snel terug om nog meer burgers te proeven en een onbeperkt arrangement uit te proberen!

34. Afgelopen zaterdag 14 oktober heerlijk gegeten goede steak prima gebakken (nieuwe kok?) en heerlijke crème brulee! Vriendelijke bediening!

35. Ik vond het er gezellig eten en zou het zeker bij vrienden aan bevelen en kom zeker nog een keer eten

36. Jammer dat we niet eerst naar de recensies hebben gekeken. Het voor- en nagerecht waren prima maar het hoofdgerecht was echt slecht. We hebben met 7 man gegeten, voornamelijk mixed grill en biefstuk. Beter dat ze de kok ontslaan of een gedegen opleiding geven om wel goed te leren koken. De biefstuk was koud, mixed grill matig. Er zat een hamburger bij die goed dienst had kunnen doen als muurvuller. We hebben netjes gemeld dat we niet tevreden waren, de kok had zijn dag niet bleek. Jammer dat wij daar de dupe van waren. Bij het afrekenen stond er ook nog eens een menu extra op onze rekening. De eigenaar kwam langs en trok dit nog in twijfel… jammerrr. Achteraf nul compensatie in de vorm van een bakje koffie of wat dan ook. Ik zou zeggen loop ff een terrasje verder en eigenaar van deze tent, ga wat anders doen.

37. Afgelopen zaterdag bij dit restaurant wezen eten. Dit om hopelijk twee eerdere negatieve ervaringen te doen vergeten en ik had de hoop dat, nu het een tijdje open is, de minpunten van toen wat beter zou zijn. Helaas... de bediening was vlot en het voorgerecht prima. We werden lichtelijk enthousiast. Toen kwam het hoofdgerecht. De hamburger was nog rauw en dus ook koud. Deze is terug gestuurd naar de keuken, samen met de gerechten van de gasten naast ons (3 van de 4) en het gerecht van de gast achter ons. Toen de hamburger terug kwam was hij wel warm maar smaakte niet meer zo lekker en dat werd er niet beter op toen ik er een stuk pees van een biefstuk van tussen viste. Bij de gasten naast ons kwamen de 3 gerechten terug (gast 4 was inmiddels klaar met eten) en toen waren er weer 2 mis. Ze zeggen drie keer is scheepsrecht maar ons zie je hier NOOIT meer terug #zeldenzonwaardelozetentgezien

2,6
  38. Zeer vriendelijk personeel. Eten zeer lekker en goed.

39. Geert Eikelboom

Heerlijk gegeten en uitzonderlijk fijne bediening. Men deed zijn uiterste best om het ons naar de zin te maken en dat is uitstekend gelukt.
    Kortom een echte aanrader!

40. Duurt lang 3 kwartier voor soep moeten wachten krijgt alles in etappes geen aanrader zelfde tent als de beurs.

41. Claudia

Personeel kwam erg onkundig over, sommige zelfs tegen het onbeschofte aan. Eten was wel heerlijk!

Tip: iets meer service en fatsoen. Dan komen je er wel. Op deze manier gaan mensen niete terug komen, wij voorlopig in ieder geval niet.

42. Heerlijk gegeten! De geitenkaassalade is echt een aanrader, één van de lekkerste die ik ooit heb gegeten (en dat zijn er veel). Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening, mooie inrichting. Voor herhaling vatbaar, een aanwinst voor Vlissingen!

43. Mijn man en ik zagen vandaag 29 juni tegen vier uur in de middag een uithangbord met het Douwe Egberts logo en dachten: daar moet de koffie goed zijn. We bestelden twee cappuccino,kregen van de zeer jonge ober niet de indruk dat hij op ons zat te wachten. Na een tijdje kregen we een kommetje chips met dipsaus waar we niet om gevraagd hadden, met daarbij de opmerking : de koffie komt er zó aan. Mijn man zag de twee obers rommelen bij het koffieapparaat en hoorde de oudere ober tegen de jongere zeggen dat hij niet helemaal wist hoe het werkte. Uiteindelijk kwam de koffie. Nou zijn we niet van het type muggezifters....maar dit smaakte als slootwater. Waterig. Net of de koffiefilter met koffiedrab voor de tweede keer gebruikt was. We hebben het wel opgedronken, en betaald. En na het betalen heeft mijn man wél gezegd dat de koffie beslist niet lekker smaakte. De jonge ober toonde geen enkele emotie en zei alleen: Dankuwel, maar het ligt aan het apparaat.Vervolgens zei mijn man hetzelfde tegen de oudere ober. Zijn reactie: een emotieloos 'Dankuwel'. Geen greintje klantvriendelijkheid. Ook wij komen hier nooit meer terug.

44. Wezen eten met 8 pers.
    Hartelijke ontvangst, waarbij de manager aangaf dat we blij mochten zijn dat we hadden gereserveerd omdat hij al 72 man had moeten wegsturen.
    We hadden 4x menu en 2x mixed grill voor 2 pers.
    1 persoon moest zeker 5 min. Wachten op voorgerecht, de rest was al bijna klaar. De bruschetta was erg hard. Carpaccio prima, ham meloen ook prima.
    Hoofdgerecht: De medium biefstuk was doorbakken, hier werd direct een andere voor geregeld, deze was uitstekend en heerlijk zacht.
    Hamburgers en kipspies van de mxed grill waren erg droog, de sausjes waren niet lekker. Werden wel andere sausjes aangeboden.
    Toetjes waren lekker, alleen werd het ijs op een plank geserveerd omdat de borden op waren.
    We kregen nog een proeverij ijscapuchino van de zaak aangeboden, was lekker!
    Samenvattend: bediening doet zijn best, speciale wensen geen probleem. Maar het is duideljk dat er zeer onervaren personeel staat dat geen verstand heeft van serveren.
    Het eten was goed van kwaliteit maar niet bijzonder klaargemaakt.
    Er valt nog een hoop te verbeteren.

45. 3X keuzemenu besteld na het voorgerecht, binnen 10 min. het hoofdgerecht, geen bestek gekregen voor het voorgerecht dus vismes moeten gebruiken voor bruschetta en carpaccio?? Na het hoofdgerecht had ik al aangegeven een ander dessert te willen... Serveerster liep naar binnen op dat moment kwamen onze toetjes al 1X yoghurtijs 1X chocomouse en 1X crème brûlée we dachten heh zo snel, had gezegd we hebben net gegeten en moest nog iets uitzoeken. Ook slecht dat niet eens werd gevraagd of de volgende gang al door mocht. Ok prima, geef et dan maar... Srry maar kreeg crème brûlée dat al minsten een half uur onder de warmtelamp stond suiker zacht zijkanten waterig en dikke hompem suiker niet gecarameliseerd maar verbrand, bediening vond ook niet kunnen, kreeg uiteindelijk ijs!! Kom hier nooit meer.

46. Yvette nagtegaal

Eten is goed van kwaliteit, vriendelijk personeel en een goede sfeer.

47. Bert 5 punten

Nog wat rommelige bediening maar prima gegeten Prijs kwaliteit goed

48. Matige ervaring gehad. Eten werd bij verkeerde tafel bezorgd. Bediening wist niet de tafelnummers. Het eten dat uiteindelijk werd gebracht was koud en niet gaar.
    Bediening personeel was onvoldoende. Te weinig personeel.
    Misschien had het te maken met opstart problemen.
    Wel leuke menukaart.

4,1
  49. Stefano

Ben op zaterdag 13 mei 2017 als eerste cliënt verwelkomd door een enthousiast en zeer vriendelijk bedieningsteam, daarna een geweldige etenservaring, het was gewoon af. Prijs kwaliteits verhouding super, zeker een aanrader.