1. We hebben een reuze gezellig avond gehad, met prima eten voor wat je ervoor betaald.
    Onbeperkt tapas eten verwacht je ook geen hoogstaande culinaire gerechten.
    Je kunt echter beter geen eerlijk antwoord geven wanneer ze vragen wat je van het eten vond, want opbouwende kritiek kunnen ze bij deze vestiging niet waarderen.
    Er wordt doodleuk gereageerd op een manier dat je klacht niet terecht is ; (in dit geval erg droog) want meneer (volgens mij de eigenaar!) heeft het zelf geproefd, en het was absoluut niet droog! Het was zelfs super mals, hij nam zelfs de moeite om hiervoor nog even terug te komen naar mijn tafel om dit persoonlijk te vertellen. Ik gaf aan dat ik dan wel verkeerd geproefd zou hebben en dat het toch niet droog was, hij begreep de boodschap helaas niet, want.
    Later heeft mijn vriendin hetzelfde gerecht besteld en kwam meneer NOG EENS TERUG aan onze tafel om vervolgens een heel verhaal te houden over hoe mals alles wel niet was.
    Ik zit hier met een verbaasde blik naar te kijken en wist niet meer wat ik kon zeggen. Ik zei zullen we hier maar over op houden maar meneer wou toch nog even zijn verhaal kwijt.

Les 1 in de horeca: EEN KLANT HEEFT ALTIJD GELIJK!
    En kom mij niet tot twee maal toe lastig vallen om te melden dat jij het beter weet.

Dit heeft voor mij helaas een nare nasmaak aan de avond over gehouden, ik hoop oprecht dat hier een les uit wordt getrokken.