1. Nancy Groot

Met regelmaat eten wij bij ‘t Zusje. Meestal naar grote tevredenheid. Echter gister was het slecht. Niet de kwaliteit van de gerechten. Maar wel het enorme lange wachten. Na hier wat van gezegd te hebben werd er beterschap belooft. Maar helaas lukte het ze niet, het goed voor elkaar te krijgen in de keuken. Een half uur wachten op een volgend gerechtje is echt te lang. We hadden een kind bij ons, een schoondochter met suikerziekte en 2 van het gezelschap moesten nog een eind rijden.
    De drankjes kwamen snel. Al wordt je al wel snel aangekeken omdat je klaagt, dat was merkbaar. Manager erbij, die legde situatie uit, allemaal begrijpelijk, maar daarvoor ga je niet met 7 mensen uit eten. Als tegemoetkoming werd er een drankje per persoon van rekening gehaald. Aardig, maar daar maak je een verjaardag en Vaderdag echt niet mee goed.