1. Peter de Haan

Ontvangst was hartelijk en vriendelijk.
    Begonnen met een glaasje rode wijn (hoeveelheid hield niet over)
    voorgerecht pas na 20 minuten op tafel, in de tussentijd niets te knabbelen (gemiste kans voor omzet)
    bijvullen van glas wijn duurde ook erg lang.
    Hoofdgerecht pas na vijf kwartier op tafel. (Weer niks te knabbelen in tussentijd)
    hele kreeft besteld, halve gekregen. Kreeft smaakte goed ondanks dat hij lauw was, wel erg klein voor de prijs (25 euro), bijgevoegde gebakken ei was koud, karige hoeveelheid gebakken aardappeltjes.
    Opmerking gemaakt over bestelde kreeft, excuses van bediening en gevraagd of ik de ander helft alsnof wilde hebben. Aanbod andere helft afgeslagen (weer een uur wachten), glaasje wijn van de zaak gekregen.

Eind conclusie: prijs kwaliteit verhouding redelijk, wel grote prijzen voor kleine gerechten.
    Bediening werd gedaan door één persoon, te weinig voor goed bezet restaurant.
    We hebben voor Spice gekozen vanwege goede ervaring 2 jaar geleden, om dit niveau weer te halen moet er nog het nodige werk verricht worden.
    Eten en drinken: 6,5 sfeer: 7 Service: 5,5 prijs/ kwaliteit: 6,5