1. Met zn 9en geboekt, week van te voren worden we afgebeld, ze hadden een betere aanbieding van iemand die de tent wil afhuren.
    Schandalig behandeld aan de telefoon.
    Geen alternatief aangeboden.
    Dit kan jou ook overkomen.
    Wij hoeven hier niet meer heen.

1. Beste Gerrit,
    nadat wij jouw vader aan de telefoon hadden gesproken hadden we gehoopt dat je je review wilde wijzigen, helaas ben je hiertoe niet bereid.
    Het spijt ons dat we in eerste instantie jullie reservering hebben aangenomen en niet hadden opgemerkt dat dit niet mogelijk was ivm een grote partij die (natuurlijk maanden geleden al) sukade voor de avond had afgehuurd.
    Vanuit onze kant dus geen opportunisme maar een hele vervelende fout in de communicatie onderling. Waardoor wij vrij snel na het aannemen van jullie reservering jullie hebben moeten informeren dat dineren op dat tijdstip helaas niet mogelijk was, ik kan me niet indenken dat mijn collega u onheus bejegend heeft aan de telefoon.
    Ik begrijp uw teleurstelling, uw vader aanvaarde onze excuses en aangeboden tegemoetkoming, ik hoop dat u dat ook kunt doen.
    Met vriendelijke groet, Bianca Henken-Meppelink