1. J.Molenhuis

Wij zijn op woensdagavond 28 augustus 2019 om 19.30 Met 10 mensen wezen eten waaronder ook gasten uit Canada. Ik schaam mij voor mijn gasten waar ik ze mee heen genomen heb. Het was ronduit slecht. Veel bakken met verpieterd eten waar niemand iets meer uit nam zoals : lasanga, aardappelgrattinee, gehaktballetjes in aangekoekte saus, vleessoorten in aangekoekte saus, nagenoeg lege bakken die niet werden bijgevuld terwijl de bediening er achter staat met de armen overelkaar inplaats van de sausen door te roeren. Gefrituurd eten was droog omdat alles veel te lang ligt. Sate was niet te eten en ga zo maar door. Zeg je er wat van dan krijg je als antwoord :de betreffende persoon heeft even pauze. Wij zijn 2 uur geweest en de betreffende personen hebben ook zolang pauze gehad want niets werd bijgevuld en het eten in de bakken verpieterde steeds meer. 1 Keer maar nooit weer, weggegooid geld.

2,9